// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۲

بازی No Man's Sky احتمالا با تأخیر عرضه خواهد شد

به گزارش وب‌سایت کوتاکو، ظاهرا باید طرفداران زمان بیشتری را برای تجربه بازی No Man's Sky برروی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 تحمل کنند. این وب‌سایت از وجود دو منبع برای تایید این گزارش خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت کوتاکو از تاخیر عرضه بازی No Man's Sky، بازی فضایی مورد انتظار هلو گیمز برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی خبر داده است. طبق اعلام کوتاکو، یکی از کارکنان گیم‌استاپ، خرده‌فروش بازی‌های ویدیویی، خبر تاخیر این بازی را گزارش کرده است. با توجه به این گزارش No Man's Sky قبل از ماه جولای یا اوت منتشر نخواهد شد. این وب‌سایت همچنین وجود منبع دومی را برای اعلام تاخیر عرضه No Man's Sky تایید می‌کند.

با توجه به گفته‌های یکی از کارکنان گیم‌استاپ، این خرده‌فروش امروز متریال‌های بازاریابی مربوط به بازی No Man's Sky را با تاریخ انتشار اولیه بازی یعنی ۲۱ ژوئن (۱ تیر) دریافت کرده‌ است. با این حال طبق اطلاع داده شده به فروشگاه تاریخ انتشار دیگر ۱ تیرماه نخواهد بود و لیبل «به زودی» جایگزین این تاریخ در لیست بازی‌های فروشگاه خواهد شد.

 

تأخیر عرضه No Man's Sky

کوتاکو از عدم پاسخگویی سونی و هلو گیمز در رابطه با سوال مطرح شده برای تغییر تاریخ انتشار بازی خبر داده است. شما می‌توانید تصویر پیام ارسال شده از جانب گیم‌استاپ به کوتاکو را از پایین مشاهده کنید:

تأخیر عرضه No Man's  Sky

در گذشته هلو گیمز از انتشار رسمی No Man's Sky برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در تاریخ ۲۱ ژوئن برای آمریکا شمالی و ۲۲ ژوئن (۲ تیر) برای اروپا و همچنین ۲۴ ژوئن (۴ تیر)  برای بریتانیا خبر داده بود.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده