نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۴

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Ghost Recon: Wildlands

یوبیسافت پس از معرفی بازی Ghost Recon Wildlands در جریان نمایشگاه E3 0215، اطلاعات زیادی از آن ارائه نکرد. با این حال دقایقی پیش این کمپانی یک تریلر جدید و بسیار زیبا از این بازی منتشر و ادیشن‌های مختلف آن را هم معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

بدون شک یکی از بازی‌های یوبیسافت که می‌توان انتظار نمایش آن در نمایشگاه E3 2016 را داشت، Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands است که از قضا سال گذشته در همین نمایشگاه معرفی شده بود. با این حال امروز Ubisoft یک تریلر جدید از این بازی منتشر کرده است که تیم چهارنفره‌ای از سربازان را در مناطق مختلف جهان نشان می‌دهد. بر این اساس می‌توان انتظار داشت که در بازی کنترل این تیم چهار‌نفره را در قسمت‌های بیابانی، جنگل‌های سرسبز، قسمت‌های پوشیده از یخ و حتی مناطق روستایی در اختیار داشته باشیم.

به‌علاوه در این تریلر شاهد وسایل نقلیه مختلفی مثل تانک، جیپ، موتور سیکلت و حتی قایق‌های موتوری هستیم و در صحنه‌ای هم سقوط آزاد سرباز‌ها از یک هلی‌کوپتر را می‌بینیم. همچنین در این تریلر شاهد فداکاری و مسئولیت‌پذیری این تیم ۴ نفره از سربازان آمریکایی هستیم که خود را «قاضی‌» معرفی می‌کنند که «تصمیم می‌گیرد چه کسی زنده می‌ماند و چه کسی کشته می‌شود.»

|

کمپانی یوبیسافت همچنین در کنار نمایش این تریلر، نسخه‌های مختلف بازی و قیمت هرکدام از آن‌ها را اعلام کرده که به شرح زیر هستند:

  • Deluxe Edition (با قیمت ۷۰ دلار): شامل نسخه معمولی بازی و محتویات دیجیتالی دیلاکس است که خود شامل اسلحه و موتور‌سیکلت Huntsman، سه پرچم، سه طرح برای شخصی‌سازی سلاح، سه آیتم برای شخصی‌سازی کاراکتر و XP بوستر می‌شود.
  • Gold Edition (با قیمت ۱۰۰ دلار): علاوه بر بازی شامل محتویات دیلاکس و Season Pass نیز می‌شود که دسترسی به دو بسته الحاقی بزرگ و همچنین محتویات دیجیتالی اختصاصی از جمله بسته‌های تجهیزات، یک خودرو اختصاصی و یک سلاح اپیک را فراهم می‌کند.
  • نسخه Collector استاندارد (۱۲۰ دلار)، دیلاکس (۱۳۰ دلار) و گُلد (۱۶۰ دلار): با خرید هریک از این سه نسخه کالکتور، به مجسمه «سانتا موئرته» و پوستر‌های طراحی شده توسط کن تیلور دسترسی خواهید داشت.

همچنین افرادی که بازی را پیش خرید کنند، به یک مرحله اختصاصی با نام «Peruvian Connection» دسترسی خواهند داشت که در کوهستان‌های بولیوی جریان دارد و در آن باید اتحاد سانتا بلانکا و کارتل پرو را از بین ببرید. Ghost Recon Wildlands اولین نسخه از این سری قدیمی است که دنیایی جهان باز دارد و در کشور بولیوی جریان خواهد داشت. یوبیسافت حتی چندی پیش اعلام کرد که برای ساخت این بازی با ارتش بولیوی همکاری کرده و از مناطق واقعی الهام گرفته است. این بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده