نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲

شایعه: شوالیه‌ های رن را در اپیزود هشتم جنگ ستارگان خواهیم دید

در جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) به گروهی موسوم به «شوالیه‌ های رن» اشاره شد که توسط «کایلو رن» رهبری می‌شدند و ما حتی آن‌ها را در رویای «ری» هم دیدیم اما خبری از نبرد با این گروه نبود. حال شایعه شده این صحنه را در جنگ ستارگان هشت (Star Wars: Episode VIII) خواهیم دید.

رایان جانسون، کارگردان قسمت هشتم جنگ ستارگان، سخت مشغول مراحل تولید فیلم است و به تازگی چند تن از بازیگران مهم فیلم را به ایرلند برده است. مارک همیل، دیزی ریدلی و آدام درایور بازیگرانی هستند که در ایرلند به کارگردان پیوسته‌اند و قرار است نبردی بین سه عضو قدرتمند نیرو را به تصویر بکشند. اینطور که به نظر می‌رسد کایلو رن قرار است به کمک شوالیه‌های رن با ری و لوک مقابله کند. هیچ جزئیاتی از گروه شوالیه‌های رن منتشر نشده و نتوانستیم در قسمت هفتم هیچ صحنه اکشنی با حضور آن‌ها ببینیم. با این حال، شایعه شده قرار است نبرد آن‌ها با جدای‌ها را در قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان شاهد باشیم. به گفته یک منبع موثق صحنه‌ای در فیلم وجود دارد که در آن شوالیه‌های رن پا به سیاره Ahch-To می‌گذارند و با لوک اسکای واکر و ری درگیر می‌شوند.

شخصیت‌های منفی فیلم قبل از شبانگاه به سیاره می‌رسند و کایلو (که گفته شده ماسک خود را بر چهره ندارد) با ری درگیر نبردی تن به تن می‌شود و سعی در انتقام شکستش در نبرد قبل را دارد. نبرد بین آن‌ها در کنار یک صخره‌ صورت می‌گیرد و در بخشی از مبارزه، ری «از مبارزه کنار کشیده می‌شود.» مشخص نیست ری آسیب می‌بیند و یا به بخش دیگری از صخره کشیده می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد نبردهای فیلم هنوز هم مثل قبل هیجان‌انگیز خواهند بود.

در همین حال، لوک با شوالیه‌های رن که احتمالا هفت نفر هستند، مقابله می‌کند. پس از پرت کردن یکی از آن‌ها با استفاده از نیرو، اسکای واکر از شمشیر لیزری‌اش استفاده می‌کند تا بقیه شوالیه‌ها را در نبردهای تن به تن شکست دهد. به نظر می‌رسد خیلی سریع کارش را با شوالیه‌های رن به پایان می‌رساند و به سراغ کایلو رن می‌رود. وقتی که کایلو می‌بیند استاد سابقش دارد «به آرامی» به سمتش می‌آید، فرار می‌کند. صحبت‌های منبع خبر پس از این سکانس به پایان می‌رسند، در نتیجه اتفاقات بعد از آن مشخص نخواهند بود.

اگر این اطلاعات حقیقت داشته باشند، انتظارات هواداران جنگ ستارگان تا مدت‌ها برآورده خواهد شد. تماشاگران فیلم‌ها هیچوقت نتوانستند لوک را در شرایطی ببینند که می‌تواند از تمامی مهارت‌هایش استفاده کند. در جنگ ستارگان: بازگشت جدای (Star Wars: Return of the Jedi)، لوک تازه آموزش‌هایش را به پایان رسانده بود در نتیجه هواداران سال‌ها منتظر بوده‌اند تا اسکای واکر را به عنوان یک استاد جدای ببینند. سازندگان چیزهای تازه‌ای را به فیلم‌های جدید اضافه کرده‌اند (مثل متوقف کردن یک اشعه لیزری توسط کایلو رن در هوا)، پس تصورش را بکنید یک استاد جدای مثل لوک در نبردهایش از پس چه کارهایی برمی‌آید.

نکته‌ای که درباره این سکانس عجیب است، این است که کایلو و هم‌پیمانانش از کجا می‌دانند باید برای پیدا کردن ری و لوک به Ahch-To سفر کنند. کایلو در نیرو برمی‌خیزد به دنبال قطعه‌ای از نقشه لوک اسکای واکر در بی بی 8 بود. ممکن است یکی از نیروهای مقاومت را شکنجه داده باشد و یا میلنیوم فالکون را ردیابی کرده باشد. به هر حال، آمدن کایلو رن به Ahch-To اتفاقی احساسی خواهد بود و هواداران تا مدت‌ها این اتفاق را فراموش نخواهند کرد.

یاغی: داستانی درباره جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) اکران خواهد شد و پس از آن جنگ ستارگان: قسمت هشت در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران می‌شود. فیلم هان سولو از مجموعه فیلم‌های فرعی نیز در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) و جنگ ستارگان: قسمت نه (Star Wars: Episode IX) در سال ۲۰۱۹ و سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های فرعی جنگ ستارگان هم در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

عکس‌هایی از سر صحنه فیلمبرداری این فیلم را می‌توانید اینجا ببینید. همچنین ما قبلا در زومجی گفتیم فیلمبرداری جنگ ستارگان 8 به نیمه راه خود رسیده است.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده