// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۴

منتظر برنامه تورنت بر روی ایکس‌ باکس وان باشید

مایکروسافت در بازه‌های زمانی مختلف سعی در نشان دادن ویژگی‌های جدید کنسول ایکس‌ باکس وان را داشته و حال در اقدامی تازه و قابل توجه، این شرکت به زودی نرم‌ افزار تورنت Torrex Pro را برای کنسول خود عرضه می‌کند. با زومجی در ادامه همراه باشید.

برنامه دانلود از تورنت Torrex Pro بر روی محصولاتی که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند قابل استفاده است. مایکروسافت در حال انجام اقدامات لازم برای آوردن این نرم‌افزار بر روی فروشگاه ایکس‌‌باکس بعد از تابستان است و همانطور که اطلاع دارید این موضوع به معنی انتشار این نرم‌افزار بر روی کنسول ایکس‌باکس وان خواهد بود. همچنین وبسایت MSPowerUser گزارش داده که بروزرسانی اخیر این نرم‌افزار در واقع به منظور ایجاد تغییر‌ات لازم برای عرضه روی پلتفرم ایکس‌باکس بوده است.

در حال حاضر مشخص نشده که نرم‌افزار تورکس پرو به چه شکل بر روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل استفاده است؛ اولین مسئله در این رابطه مربوط به مقدار بسیار کم فضای ذخیره‌سازی دستگاه و مورد دوم که مهمتر است نقض قوانین کپی‌رایت توسط کاربران سرویس‌های تورنت بوده که هنوز هم مشکل اصلی بسیار از سازندگان، ناشران و صاحبان آثار با این سرویس است.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم مایکروسافت در بروزرسانی بعدی ویندوز 10 چه مواردی را به کنسول نسل هشتمی خود اضافه می‌کند. اشاره شده  که این بروزرسانی امکان اجرای نرم‌افزارهای تایید شده از سوی مایکروسافت را بر روی کنسول فراهم می‌کند، بنابراین تورکس پرو تنها برنامه ویندوزی بر روی این کنسول نخواهد بود.

منبع: ‌VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده