نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Lego Star Wars The Force Awakens با محوریت شخصیت فین

حدود یک ماه تا انتشار بازی Lego Star Wars: The Force Awakens باقی مانده است، کمپانی برادران وارنر تریلر تبلیغاتی جدیدی از این بازی منتشر کرده است که برای تماشای آن می‌توانید در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر تریلری جدید از بازی Lego Star Wars: The Force Awakens منتشر کرده که تمرکز اصلی آن روی شخصیت «فین» با صداپیشگی جان بویگا است. اگر یادتان باشد در تریلر قبلی منتشر شده از بازی که بر روی شخصیت «پو دامرون»، خلبان سفینه فضایی X-Wing تمرکز داشت، بخش‌هایی از فیلم پرفروش دیزنی و صحنه‌های خنده‌داری را در آن مشاهده کردیم. در تریلر جدید فین به هان سولو می‌گوید که در گذشته در سرویس بهداشتی مشغول به کار بوده و در ادامه کلیپ چوباکا را می‌بینیم که در حال جا دادن فاسما در یک سطل زباله است.

|

همان‌طور که قبلا اعلام شده بود بازی Lego Star Wars: The Force Awakens  نه تنها برگرفته از داستان فیلم پرفروش کمپانی دیزنی است و آن را در قالب بازی دوباره تعریف می‌کند، بلکه شامل مأموریت‌های اضافی دیگری نیز می‌شود که در زمانی بین فیلم‌های جنگ ستارگان: بازگشت جدای (Return of Jedi) و The Force Awakens رخ می‌دهد.

بازی Lego Star Wars The Force Awakens در تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر امسال) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3،  ایکس‌باکس 360، نینتندو Wii U، نینتندو 3DS، پلی‌استیشن ویتا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. ری، فین، دامرون، هان سولو، چوباکا، C-3PO، ژنرال هوکس، کاپتان فاسما، BB-8 و کایلو رن از جمله شخصیت‌هایی هستند که در بازی می‌توانید هدایت آنها را به دست بگیرید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده