نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

فیلمی بر اساس بازی Mirror's Edge ساخته می شود

بازار ساخت فیلم از روی بازی‌های محبوب ظاهرا داغ است، حال استودیو اندمول شاین در نظر دارد اقتباسی تلویزیونی از بازی Mirror's Edge بسازد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Mirror's Edge در راه ورود به تلویزیون است، طبق گزارش ددلاین، استودیو Endemol Shine Studios حق ساخت مجموعه تلویزیونی براساس این مجموعه بازی اول شخص ساخت کمپانی الترونیک آرتز را تحت عنوان «یک مجموعه اکشن با محوریت زن» به دست آورده است. شارون هال، رئیس استودیو اندمول شاین در مصاحبه با ددلاین گفت:

ما Mirror’s Edge را به عنوان یک مجموعه برای مخاطبان تلویزیون جهانی می‌بینیم. قهرمان اصلی داستان یک زن قوی است که به‌طور دارای توانایی‌های منحصر‌به‌فرد زیادی است و یک نام تجاری در سراسر جهان است که الکترونیک آرتز و استودیو دایس در ساخت و خلق آن کار شگفت انگیزی را انجام داده‌اند.

طبق برنامه ریزی منتشر شده توسط سازندگان این اقتباس سینمایی، استودیو اندمول شاین آمریکای شمالی که سابقه کار بر روی سریال Hell on Wheels را برای شبکه AMC دارد، کار نوشته فیلم‌نامه و تولید این سریال را بر‌عهده خواهد داشت. اندمول شاین آمریکای شمالی بر روی شماری از مجموعه‌های تلویزیونی از جمله Big Brother  برای شبکه سی‌بی‌اس، The Biggest Loser برای شبکه NBC  و MasterChef برای شبکه فاکس نیز کار می‌کند.

اولین نسخه از مجموعه بازی Mirror's Edge در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و ادامه این بازی به‌نام Mirror's Edge Catalyst قرار است در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) در اروپا برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. این مجموعه توسط استودیو EA DICE ساخته و توسعه داده می‌شود.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده