// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۳

تماشا کنید: گرافیک بسته Blood and Wine بازی Witcher 3 از نسخه اصلی بهتر خواهد بود

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 در ۱۱ خرداد، استودیو سی‌دی پراجکت، سازنده‌ی این بازی محبوب اعلام کرده که گرافیک بسته‌ی الحاقی بهتر از نسخه‌ی اصلی بازی خواهد بود. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

اگر ویدیویی را که از بازی The Witcher 3 در مراسم E3 2014 منتشر شد دیده باشید و همچنین تجربه‌ی اجرای این بازی را داشته باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که گرافیک بازی به اندازه‌ی آنچه که در ویدیو نشان داده شد زیبا نیست. استودیو CD Projekt Red نیز در این باره گفته که گرافیک بسته‌ی الحاقی Blood and Wine این بازی که قرار است در تاریخ ۱۱ خرداد ماه (۳۱ ماه می) منتشر شود، شباهت بیشتری به آن ویدیوی دمو خواهد داشت. همچنین به گفته‌ی دیجیتال فاندری و طبق ویدیویی که به بررسی نسخه‌ی اصلی و دموی پخش شده در سال ۲۰۱۴ می‌پردازد و در زیر مشاهده می‌کنید، گرافیک نسخه‌ی پی‌سی این بازی بیشترین شباهت را به ویدیوی پخش شده دارد:

  | 

Digital Foundry همچنین اعلام کرده تست نهایی و اصلی بازی بر روی دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهد بود، زیرا بازی در ابتدا در رسم اشیا بر روی این دو کنسول مشکل داشته که این امر باعث کاهش کارایی بازی شده بود. البته متد جدید این استودیوی لهستانی با کاهش تعداد تکسچرهای بارگزاری شده و در عین حال افزایش کیفیت آنها، قاعدتا و طبق گفته‌ی آنان می‌بایستی این مشکل را حل کند یا حداقل بهبود ببخشد. در مورد نسخه‌ی پی‌سی اما به گفته‌ی تام مورگان، از مسئولان دیجیتال فوندری، همه چیز بعد از آخرین بروز رسانی به خوبی کار می‌کند. بخشی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

در بهترین حالت و شرایط یک پی‌سی، قلعه‌ی «توسان» (Toussain'ts) در این بازی بسیار زیبا و تماشایی به نظر می‌رسد. البته باید این را هم در نظر داشت که این طراحی با تم کاملا مجزایی از نبرد بندری «نوویگراد» (Novigrad) ساخته شده است. اما خبر خوب این است که تمامی این جزییات، رنگ‌بندی‌های جذاب و تماشایی، عمق زیبای تصاویر و در کل تمامی جزییاتی که در نمایش این قلعه بکار برده شده، همگی یاد‌آور ویدیوی دمویی هستند که در مراسم E3 2014 نمایش داده شد.

وی همچنین از وجود جزییات و موارد گرافیکی ذکر شده در نسخه‌های کنسولی این بازی ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که امیدوار است تمامی این جزییات را در نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 این بازی نیز ببیند. دارندگان نسخه‌ی اصلی بازی می‌توانند بسته‌ی الحاقی Blood and Wine را بر روی پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 از طریق خود بازی یا Expansion Pass آن سفارش داده و در تاریخ ذکر شده دریافت کنند. این در حالیست که کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند از فرصت خرید ارزان‌تر بازی اصلی و Expansion Pass بصورت یکجا با قیمت ۵۲/۴۹ دلار بهره‌مند شوند. پیش‌تر در زومجی تریلر هنگام انتشار این بسته‌ی الحاقی و همچنین تصاویری از این بسته‌ی الحاقی را مشاهده کردید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده