// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

احتمالا بازی جدیدی از مجموعه Sonic در حال ساخت است

مجموعه‌ی خاطره انگیز Sonic the Hedgehog از جمله بازی‌هایی است که احتمالا خیلی از شماها آن را اجرا یا حداقل با آن آشنایی دارید. به تازگی و در قالب یک عکس که توسط کمپانی سگا منتشر شده، اینطور به نظر می‌رسد که یک بازی جدید از این سری در دست ساخت باشد. با زومجی همراه باشید.

بیست و پنجمین مراسم سالیانه‌ی شخصیت محبوب سونیک در سال ۲۰۱۶ را می‌توان جزو اخبار خوب این سال دانست. به تازگی و در قالب عکسی که توسط سگا منتشر شده، اعلام شده که ممکن است نسخه‌ی جدید این بازی در حال ساخت باشد. در این عکس که در حساب توییتر این مجموعه منتشر شده می‌توانید تصویر سونیک را با ارجاعی به داستان هری پاتر ببینید که ظاهرا قصد دارد پیامی را به مخاطب منتقل کند:

شخصیت Sonic

ما بطور رسمی به شما اطمینان می‌دهیم که در حال ساخت چیز خوب و جدیدی هستیم.

آرون وِبِر، از مسئولان کمپانی Sega که گرداننده‌ی حال حاضر حساب توییتر مجموعه‌ی سونیک نیز هست، در این حساب گفته است:

این مربع‌های آبی رنگی که در تصویر مشاهده می‌کنید تنها برای جلوه دادن به این عکس هستند و شما باید در جایی دیگر به دنبال نشانه یا نکته‌ای که منتظرش هستید باشید!

اگر کمپانی سگا قصد داشته باشد که نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Sonic را معرفی کند، احتمال می‌رود که این کار را تابستان سال جاری، در بیست و پنجمین مراسم سالگرد مجموعه در رویداد کامیک کان در شهر سن دیگوی آمریکا انجام دهد. روال همیشگی این کمپانی بدین قرار است که طرفداران پیش از اعلام خبر ساخت بازی یک تصویر از نسخه‌ی آینده‌ی سونیک را می‌بینند و اخبار مربوطه متعاقبا اعلام می‌شود. صادق بودن این امر برای این نسخه هنوز در هاله‌ای از ابهام است و باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم. طبق صحبت‌هایی که این کمپانی مشهور در ماه مارس و در مراسمی موسوم به SXSW بیان کرد، اعلام نشد که قرار است نسخه جدید بازی در رویداد سالگرد ۲۵ سالگی آن معرفی شود و سگا تنها اعلام کرد که طرفداران «باید در این رویداد حاضر باشند» چرا که «یک رونمایی بسیار بزرگ» در آن رخ خواهد داد.

در این راستا جالب است بدانید جانی جیوئِلی (Johnny Gioeli)، رهبر گروه موسیقی Crush 40، که قرار است در مراسم سالانه‌ی سگا نیز اجرا داشته باشند، سال گذشته در حساب فیسبوک خود گفته بود که احتمالا سگا در حال ساخت بازی جدیدی از مجموعه‌ی Sonic Hedgehog است. از جمله سایر مجموعه‌های بزرگ دیگری که امسال سالگرد خود را جشن گرفته‌اند، می‌توان به Pokemon و Resident Evil اشاره کرد که هر دوی آنها سابقه‌ای تقریبا ۲۰ ساله را یدک می‌کشند. پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Sonic Boom: Fire & Ice در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

شما از تصویر سونیک چه نتیجه‌ای می‌توانید بگیرید؟ به نظر شما پیام وی چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده