نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۶

تصاویر جدید و بسیار زیبایی از انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV منتشر شد

اخیراً کمپانی اسکوئر انیکس؛ تصاویر جدیدی از انیمیشن مرتبط با بازی Final Fantasy XV به اشتراک گذاشته است که تحتِ‌نام «Kingsglaive» شناخته می‌شود و با استناد به آن‌ها، می‌توانیم منتظر یک انیمیشن زیبا با فناوری «CGI» باشیم.

در جریان برگزاری رویداد رونمایی از Final Fantasy XV بود که اعلام شد سونی پیکچرز و اسکوئر انیکس، انیمیشنی فرعی را که کامل کننده داستان بازی یادشده است و Kingsglaive نام دارد، با استفاده از فناوری «CGI» در دست ساخت دارند. حال تصاویری از این انیمیشن منتشر شده است که ضمن به‌نمایش گذاشتن لوکیشن و شخصیت‌های مختلف، اطلاعات جالبی را در اختیارمان قرار می‌دهد.

Nyx Ulric

Nyx Ulric۱

شخصیت اصلی و مهم‌ترین کلید گروه «Kingsglaive» به‌حساب می‌آید. پیش‌تر در زمان جنگ، وی توسط شاه Regis نجات داده می‌شود و او به‌نوعی خود را مدیون پادشاه می‌داند. جنگ‌جویی فوق‌العاده است و از قضا، رابطه‌ خوبی با جادوی خانواده سلطنتی برقرار کرده است.

Lunafrena Nox Fleuret

انیمیشن فاینال فانتزی

وی این توانایی را دارد تا به صورت مستقیم با خدایان ارتباط برقرار کند. لونا از سنین بچگی با نُکتیس دوست بوده است و در مقطعی هم قصد پیمان با یکدیگر را داشتند که همین شخصیت، بعدها خواهان ازدواج با پادشاه‌زاده منقطه Altissia در Accordo  شد.

Drautos

Drautos - Zoomg

به نظر می‌رسد که Drautos؛ با سخت‌گیری مضاعفی که نسبت به‌خودش و دیگران دارد، به‌عنوان رهبر گروه «Kingsglaive» انتخاب شده است. او همچنین استاد Nyx هم تلقی می شود.

Libertus Ostium

Libertus Ostium - Zoomg

وی از دوستان صمیمی و قدیمی Nyx است و هر دو از یک شهر هستند. در‌حالی که او شخصیتی خوش‌بین  و شاد دارد، بسیار متعهد و احساسی است.

Luche Lazarus

Luche Lazarus - zoomg

یکی از رهبران خودشیفته گروه «Kingsglaive» که پس از عضویت، اعتماد سران برتر را به‌خود جلب کرده است.

Crowe Altius

Crowe Altius - zoomg

وی می‌تواند از نیروهای ویژه جادو استفاده کند. به‌عنوان یتیم بزرگ شده و متعاقب آن؛ گروه «Kingsglaive» را خانواده خود می‌داند.

در این انیمیشن بازیگران بسیار مشهوری وظیفه صداپیشگی شخصیت‌ها را برعهده خواهند داشت که از آن‌ها می‌توان به شان بین (بازیگر فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و بازی تاج و تخت) در نقش شاه رجیس، لینا هیدی ( سریال بازی تاج و تخت) در نقش شاهزاده لونا و آرون پال (سریال برکینگ بد) در نقش سرباز نیکس اشاره کرد. شما در ادامه می‌توانید تصاویر دیگری را نیز مشاهده کنید:

داستان این انیمیشن  در سرزمین «لوسیس» اتفاق می‌افتد که یک کریستال مقدس در آن وجود دارد و لشکریان امپراطوری «نیفهیم» سعی بر تصاحب آن دارند  و به همین دلیل هم جنگ سختی بین این دو منطقه اتفاق افتاده است. شاه رجیس به تعدادی از سربازان ارشد خود موسم به «Kingsglaive» دستور می‌دهد تا با استفاده از قدرت‌های جادویی پادشاه، در برابر لشکریان دشمن از شهر« اینسامنیا» دفاع کنند. شرایط به گونه‌ای است که شاه رجیس،  در صورتی می‌‌تواند حکومت خود را حفظ کند که شرایط دشمن را بپذیرد؛ یعنی تمامی شهرهای دیگر به جز پایتخت را تسلیم و با ازدواج پسرش با لونافریا (شاهزاده سابق حکومت تنبرا که اسیر امپراطوری نیهفیم است) موافقت کند.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Kotaku


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده