نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۶

نظرسنجی: بهترین بازی نیمه اول سال ۲۰۱۶ را انتخاب کنید

در نیمه اول سال ۲۰۱۶ بازی‌های بسیار بزرگی عرضه شدند و طرفداران تمامی پلتفرم‌ها از این حیث توانستند آثار لذت‌بخشی را تجربه کنند. حال در این قسمت از نظر‌سنجی زومجی می‌توانید بهترین بازی این بازه زمانی را انتخاب کنید.

در دومین قسمت از نظر‌سنجی‌های هفتگی زومجی، سراغ یک بحث داغ دیگر رفته‌ایم؛ بهترین بازی نیمه اول سال ۲۰۱۶. در این بازه زمانی بازی‌های کوچک و بزرگ زیادی برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شدند و از این حیث شاهد تنوع بسیار خوبی بودیم. بازی‌هایی در سبک‌های مختلف که هریک در جایگاه خود بسیار ارزشمند هستند. در این نظر‌سنجی ۶ گزینه خواهید داشت که شامل Uncharted 4، جدید‌ترین انحصاری بزرگ پلی‌استیشن 4 و آخرین دست‌پخت ناتی‌داگ، Quantum Break، بهترین بازی انحصاری ایکس‌باکس وان در این بازه زمانی، Dark Souls 3، آخرین شاهکار هیدتاکا میازاکی، DOOM، بازی جدید و سراسر هیجان استودیو اید سافت‌ور، Overwatch، جدید‌ترین محصول کمپانی بزرگ بلیزارد و XCOM 2، بهترین بازی انحصاری پی‌سی در نیمه اول ۲۰۱۶، می‌شوند.

تمامی این بازی‌ها نمرات بالایی از جانب منتقدین دریافت کردند و طرفداران نیز استقبال خوبی از آن‌ها داشته‌اند. حال نوبت شما است که بسته به سلیقه، بازی محبوب خودتان را از طریق نظر‌سنجی زیر انتخاب کنید:

(بازی‌ها بر اساس حروف الفبا لیست شده‌اند)

این نظر‌سنجی به مدت ۷۲ ساعت باز خواهد بود و نتایج دوشنبه اعلام می‌شود.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده