// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲

سه گانه ی Mass Effect به سرویس Origin Access اضافه شد

سه‌گانه‌ی Mass Effect، ساخته‌ی استودیو بایو‌ور و منتشر شده توسط الکترونیک آرتز را می‌توان جزو بازی‌های محبوب سوم شخص با محوریت نقش آفرینی دانست. خبر خوب برای طرفداران مجموعه این سه‌گانه‌ به سرویس Origin Access اضافه شده است.

سرویس Origin Access در ازای پرداخت مبلغ ماهیانه‌ی ۴/۵ دلار به کاربران پی‌سی این امکان را می‌دهد که از تخفیفات و دسترسی‌های پیش از موعد به بازی‌ها برخوردار باشند. همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، قرار است بازی Mirror’s Edge Catalyst برای دارندگان این سرویس ۵ روز زودتر قابل بازی باشد. این سرویس به تازگی سه‌گانه‌ی Mass Effect را به لیست بلندبالای خود اضافه کرده است. اگر از طرفداران این مجموعه باشید حتما می‌دانید که نسخه‌اول بازی Mass Effect تنها بصورت یک بازی ارائه شد اما نسخه‌های دوم و سوم آن بصورت نسخه‌ی Digital Deluxe نیز منتشر شدند و شامل موارد اضافی مانند سلاح‌های بیشتر، کتاب‌های کمکی دیجیتال، کتاب‌های فانتزی در مورد بازی و موارد دیگری از جمله بسته‌های الحاقی بودند.

قابل ذکر است که تا کنون بازی‌های دیگری نیز به لیست دوست داشتنی Origin Access اضافه شده‌اند که می‌توانید اسامی آنان را در پایان مطلب مشاهده کنید. این بازی‌های تنها بر روی سرویس ذکر شده (فقط برای کاربران پی‌سی) قابل دسترس هستند و بر روی سرویس کنسول ایکس‌باکس وان یعنی EA Access موجود نخواهند بود.

پیش‌تر در زومجی اولین نگاه به جدیدترین بازی این مجموعه یعنی Mass Effect : Andromeda را مطالعه کردید و گیم‌پلی فاش شده‌ای از این بازی را نیز مشاهده کردید.

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده