نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۶

تماشا کنید: دو کلیپ جدید از انیمیشن Finding Dory منتشر شد

کمتر از یک ماه تا اکران انیمیشن در جستجوی دوری (Finding Dory)، آخرین ساخته استودیو پیکسار، بیشتر باقی نمانده و حال پیکسار اخیرا دو کلیپ جدید از این انیمیشن زیبا منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیو پیکسار اوایل این هفته دومین تریلر انیمیشن در جستجوی دوری را منتشر کرد و اکنون دو کلیپ جدید از این انیمیشن زیبا منتشر کرده است. در کلیپ اول شاهد بازگشت لاک‌پشتی به نام کراش هستیم که در انیمیشن در جستجوی نمو پیش از این با آن آشنا شده بودیم، در کلیپ هم دوم شاهد معرفی اختاپوس بد اخلاقی به نام هنک هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو کلیپ زیبا را تماشا کنید:

|

|

تمرکز انیمیشن در جستجوی دوری بر روی ماهی مبتلا به فراموشی به نام دوری است، او تلاش می‌کند دوباره به جمع خانواده‌اش بازگردد که بتازگی آن‌ها را دوباره به یاد آورده است. الن دی‌جنرس برای صداپیشگی دوری مانند آلبرت بروکس برای نقش دلقک ماهی به نام مارلین، بازگشته است. دایان کیتن، یوجین لوی، ویلم دفو، ادریس البا و دومینیک وست دیگر بازیگرانی هستند که در این انیمیشن حضور دارند.

اندرو استنتون، کارگردان این انیمیشن، در مصاحبه اخیر خود با یاهو مووی، توضیح می‌دهد که هدف از ساخت ادامه‌ی انیمیشن در جستجوی نمو پیشی گرفتن از موفقیت‌های تجاری این انیمیشن نبوده است. او می‌گوید:

دیزنی کسی نیست که چنین چیزهایی را درخواست کند. این بخشی از توافقی بود که در آن زمان با دیزنی کرده بودیم. ما پیش از این برای مجموعه داستان اسباب بازی‌ها هم دنباله ساخته‌ایم و یاد گرفتیم ساختن یک ادامه ارزش ندارد مگر اینکه خوب باشد.

من هرگز به ساختن یک ادامه فکر نکرده‌ام، تا یک روز من به فکر فرو رفتم، شما می‌دانید من همیشه نگران دوری بودم که می‌تواند دوباره گم شود و دیگر خانواده‌اش را پیدا نکند و من با تعجب گفتم: او از کجا آمده است؟

انیمیشن در جستجوی دوری در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۸ خرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده