نویسنده: wood patch
// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

مدت زمان کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2016 یک ساعت و نیم خواهد بود

بنا بر اعلام رسمی مایکروسافت، کنفرانس خبری این کمپانی در E3 2016، درست همانند سال قبل ۹۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و در آن غافلگیری‌های فراوانی برای طرفداران تدارک دیده شده است. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

در حال نزدیک شدن به موعد دایر شدن نمایشگاه E3 2016 هستیم و هیجان بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با بازی‌ها رایانه‌ای، از هم‌اکنون فضای رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی را فرا گرفته است. کنفرانس خبری کمپانی‌های مطرح در روزهای قبل از گشایش عمومی نمایشگاه، مهم‌ترین بخش این رویداد است. معرفی آثار جدید و مورد انتظار، نمایش نفس‌گیر بازی‌های بزرگ، انتشار اخبار و اطلاعات مهم از استودیوها و بازی‌ها و همچنین امکان تجربه آخرین ساخته‌ها در عرصه گیم، همه و همه «نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی» یا به اختصار E3 را به بااهمیت‌ترین و صدالبته، هیجان‌انگیزترین گردهمایی بازی‌سازان و ناشرین آثار ویدیویی تبدیل کرده که هر سال میزبان صدها هزار نفر از سرتاسر کره خاکی است. Microsoft، به عنوان یکی از باسابقه‌ترین کمپانی‌ها در این عرصه، هر سال مساحت بزرگی از همایش را به غرفه عمومی و سالن کنفرانس خود اختصاص می‌دهد و امسال نیز، نمایشی مهیج وطولانی را برای هواداران در نظر گرفته است.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، از طریق توییتر رسمی خود اعلام کرده که مدت زمان کنفرانس مطبوعاتی آن‌ها در E3 امسال، یک ساعت و نیم است:

کنفرانس مطبوعاتی ما، ۹۰ دقیقه خواهد بود.

زمان دقیق آغاز کنفرانس مایکروسافت، روز دوشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد ۱۳۹۵) ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران خواهد بود. جزئیات بیشتری در رابطه با برنامه‌ی کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در دسترس نیست اما ما اطلاعاتی را در رابطه با بروزرسانی سالگرد (Anniversary) ایکس‌باکس وان و ویژگی‌های آن شنیده‌ایم. همچنین پیش‌تر مطلع شدیم که مایکروسافت مشغول آزمایش نمونه‌ های اولیه مختلفی از ایکس‌ باکس، با هدف فراهم کردن قابلیت ارتقای سخت‌افزاری است که شاید جزئیات مربوط به این خبر در E3 امسال اعلام شود.

در رابطه با سایر اخبار مهم E3 2016، پیش از این در زومجی خواندید که رویداد PC Gaming، امسال با قدرت هرچه تمام‌تر و با تمرکز بر روی رایانه‌های شخصی برگزار خواهد شد تا کمبودهای نمایش سال گذشته، جبران شود. کمپانی الکترونیک آرتز نیز که امسال تصمیم گرفته است تا به‌جای حضور مستقیم در E3، روز یک‌شنبه ۲۳ خرداد رویدادی مستقل به نام EA Play را در سالن باشگاه نوکیا، واقع در نزدیکی نمایشگاه میزبانی کند، چندی پیش جزئیات مراسم خود را اعلام کرد. بر اساس گزارش‌های غیر رسمی، نینتندو هم امسال مراسم سالانه خود را در E3 برگزار نخواهد کرد و در عوض، در ۲۵ خرداد شاهد همایشی با نام Nintendo Treehouse خواهیم بود. همچنین دیزنی و وارگیمنیگ نیز اخیرا عدم حضورشان در نمایشگاه امسال را اعلام کرده بودند.

منبع: TechnoBuffalo


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده