نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۱

نسخه ایکس باکس وان Fallout 4 از ۱۱ خرداد قابلیت پشتیبانی از ماد را دریافت می‌کند

کمپانی بتسدا از مدت‌ها پیش وعده اضافه شدن پشتیبانی از ماد به نسخه‌های کنسولی بازی Fallout 4 را داده بود و حال اعلام کرده که این ویژگی از ۱۱ خرداد برای نسخه ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

از همان روز‌های ابتدای عرضه بازی Fallout 4، مادسازان مختلفی با تولید ماد‌های متنوع ویژگی‌های جالبی به نسخه پی‌سی بازی اضافه کردند. البته این ماد‌ها تا پیش از ماه آوریل حالتی غیر‌رسمی داشتند و بتسدا پس از این تاریخ از ماد‌های رسمی هم پشتیبانی کرد. به‌علاوه این کمپانی وعده داد که قابلیت استفاده از ماد به زودی در اختیار دارندگان نسخه‌های کنسولی بازی هم قرار خواهد گرفت و حال مشخص شده که دارندگان نسخه ایکس‌باکس وان بازی، از تاریخ ۱۱ خرداد (۳۱ می) می‌توانند از ماد‌های رسمی بازی استفاده کنند.

در حال حاضر ۶۶۸ ماد در سایت رسمی Bethesda برای فال‌اوت 4 وجود دارد. البته دارندگان نسخه ایکس‌باکس وان فعلا تنها از ماد‌هایی می‌توانند استفاده کنند که حجمی کم‌تر از ۲ گیگابایت دارند. با این حال بتسدا اعلام کرده که ممکن است این محدودیت در آینده برداشته شود. همچنین در صورتی که از ماد استفاده کنید، تمامی فایل‌های ذخیره بعدی شما در قسمتی مجزا با نام «فایل‌های ذخیره نسخه ماد شده» ذخیره خواهند شد و علاوه بر آن در نسخه ماد شده امکان باز کردن اچیومنت‌ها نیز حذف خواهد شد.

بتسدا همچنین اعلام کرد که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی هم در تاریخ نامشخصی از ماه ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر) قابلیت پشتیبانی از ماد را دریافت خواهد کرد.

منبع: EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده