// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تاریخ انتشار بازی Smite بر روی پلی استیشن 4 اعلام شد

بر طبق اعلام استودیو های‌رز (Hi-Rez Studios)، بازی Smite پس از پایان یافتن بتا بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4، به صورت رسمی در روز سه‌شنبه هفته جاری بر روی این پلتفرم عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Smite، محصول استودیو های‌رز با بهره‌گیری از المان‌های اصلی سبک MOBA، از جمله شخصیت‌های پرتعداد و حالت‌های متعدد، توانسته است بسیاری از طرفداران این سبک را جذب کرده و با تغییر زاویه دوربین از اول شخص به سوم شخص تجربه‌ای نسبتا متفاوت و لذت‌بخش را رقم بزند. در این بازی در قالب خدایان و دیگر شخصیت‌های اسطوره‌ای وارد میدان نبردی گروهی می‌شوید که با استفاده از قدرت‌های خداگونه و خاص خود به مبارزه با خدایان تحت کنترل بازیکنان دیگر و سربازان هدایت‌شده توسط هوش مصنوعی  می‌پردازید. حال بر طبق اعلام استودیو های‌رز پس از عرضه بازی Smite بر روی پلتفرم‌های ویندوز و ایکس‌باکس وان و چندین ماه بتای عمومی، در نهایت نسخه رسمی پلی‌استیشن 4 این بازی در روز سه شنبه ۳۱ مارس (۱۱ خرداد) عرضه خواهد شد.

از زمان آغاز بتای عمومی بازی Smite که طبق اعلام وبلاگ پلی‌استیشن، «میلیون‌ها» نفر آن را تجربه کرده‌اند، بهبودها و ویژگی‌های اضافه‌ای به این بازی اضافه شده است که از بین آن‌ها می‌توان به افزایش نرخ فریم به ۶۰ فریم بر ثانیه، اضافه شدن شخصیت‌های جدید و پشتیبانی از تروفی اشاره کرد. پیش از اتمام  و توقف بتای بازی Smite بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان، نسخه‌ای از بازی به نام Founder's Pack به فروش می‌رسید که شامل ویژگی‌هایی مانند دسترسی به تمامی شخصیت‌های فعلی و آینده و امتیازات ویژه بود. اما پس از اتمام بتا و عرضه نسخه کامل بازی، بسته Founder's Pack به Ultimate God Pack تغییر نام داده و امتیازات ویژه از این نسخه حذف شد. استودیو های‌رز تایید کرده است که نسخه Founder's Pack بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 نیز به سرنوشتی مشابه دچار خواهد شد. با این حال زمان رخداد این تغییر اعلام نشده است اما اگر به آیتم‌های نسخه Founder's Pack که شامل تعدادی پوسته و ارز درون بازی است، علاقه دارید بهتر سریعتر نسبت به خرید این بسته اقدام کنید.

تاکنون بازی‌های زیادی در سبک میدان نبرد چندنفره آنلاین (MOBA) عرضه شده است که برخی مانند League of Legends و Dota 2 بیش از هم‌سبک‌های خود به شهرت و محبوبیت رسیده‌اند. اما وجه تمایز بازی Smite و Paragon نسبت به دیگر بازی‌های سبک MOBA استفاده از زاویه دوربین سوم شخص و امکان کسب تجربه‌ای همانند بازی‌های ویندوزی این سبک بر روی کنسول‌ها است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده