// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

الکترونیک آرتز: بازی ‌Skate 4 اکنون در حال توسعه نیست

شش سال از زمان انتشار بازی Skate 3 در سال ۲۰۱۰ می‌گذرد و بسیاری از طرفداران در انتظار عرضه‌ی Skate 4 به سر می‌برند. هرچند ظاهرا به گفته‌ی الکترونیک آرتز،‌ این کمپانی در حال حاضر بازی Skate 4 را توسعه نمی‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به دنبال ارسال یک پیام توئیت به هر دو حساب توئیتری الکترونیک آرتز و EA Sports با مضمون «SKATE 4» به دلیل افزایش انتظارات طرفداران از رویداد الکترونیک آرتز پلی (EA Play)، این شرکت با خبری بد، پاسخی را ارسال کرده است:

ما شور و شوق و احساسی را که بازیکنان به مجموعه Skate دارند، دوست داریم. بازی جدید در دست توسعه‌ نیست، اما قدردان بازخورد‌های شما هستیم.

با توجه به توئیت، متاسفانه نمی‌توانیم انتظار دیدن بازی جدیدی را از مجموعه اسکیت از کمپانی الکترونیک آرتز در آینده‌ای نزدیک داشته باشیم. یکی از نکاتی که می‌تواند دیدگاه الکترونیک آرتز را در رابطه با ساخت بازی Skate 4 تغییر دهد احتمالا افزایش فروش Skate 3 به واسطه‌ی حضور این بازی در قابلیت Backward compatibility ایکس باکس وان باشد. به عنوان مثال، در اوایل ماه جاری میلادی هنگامی که نسخه ایکس‌باکس 360 بازی Call of Duty: Black Ops به واسطه‌ی قابلیت فوق قابل تجربه برروی ایکس‌باکس وان شد؛ شاهد افزایش قابل‌ توجهی در فروش این بازی بودیم.

متاسفانه، بازی‌های ژانر اسکیت به اندازه دهه‌ی گذشته دارای محبوبیت نیستند. در سال‌های اخیر با انتشار بازی‌های بی کیفیتی نظیرTony Hawk’s Pro Skate 5، ساخته اکتیویژن محصول سال ۲۰۱۵ نیز شاهد کاهش هرچه بیشتر علاقه‌ی مردم نسبت به بازی‌های اسکیت بوده‌ایم.

الکترونیک آرتز در مراسم EA Play، رویداد پیش از E3 2016 به معرفی تازه‌ترین ساخته‌های خود خواهد پرداخت. این شرکت در E3 سال جاری غرفه و کنفرانس رسمی نخواهد داشت.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده