نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

هفته نامه Dota 2 قسمت ۱۶: از اعلام گروه بندی Major مانیل تا بازگشت Zai

در شانزدهمین هفته نامه بازی Dota 2 میزبان اتفاقات مهم چند روز گذشته مانند اعلام گروه بندی Major مانیل تا پیوستن Zai به تیم Kaipi هستیم . با زومجی همراه باشید.

manila-groups-Dota-2-Zoomg

گروه‌بندی تورنمنت بهاری کشور فیلیپین مشخص شد

کمتر از  ۸ روز دیگر مسابقات مانیل کار خود را آغاز خواهد کرد و تیم Secret چند روز زودتر خود را به این شهر رسانده تا بتواند با آمادگی کامل از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. شرکت ولو نیز با اعلام گروه‌بندی مسابقات تیم‌های شرکت کننده را با حریف‌های خود آشنا کرد. بدین ترتیب باید بی‌صبرانه منتظر جدال W33haa و Misery بازیکنان سابق تیم Secret در مقابل این مجموعه باشیم و ببینیم بعد از تغییرات مسابقات شانگهای کدامیک موفق‌تر خواهند بود.

The-Summit-5-Dota-2-Zoomg

The Summit 5 و چهار تیم راه یافته از مرحله مقدماتی

قبل از اعلام تیم‌های دعوت شده به فصل پنجم مسابقات Summit مرحله مقدماتی مناطق مختلف پایان یافت و چهار تیم DC Wings Fnatic و Virtus.Pro با پیروزی بر حریفان راهی آمریکا خواهند شد. این مسابقات با جایزه ۱۰۰ هزار دلاری و از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ جولای‌ (۲۳ تا ۲۷ تیر) برگزار خواهد شد.

چهار تیم راه‌یافته از مناطق مختلف به شرح زیر هستند:

United States Digital Chaos
China Wings Gaming
Malaysia Fnatic
Russia Virtus.Pro

Kaipi-roster-Dota-2-Zoomg

Zai به تیم Kaipi پیوست

بازیکن سابق تیم‌های Evil genuises‌‌‌ و‌‌ Secret که مدتی بود به خاطر مشکلات شخصی از حضور در مسابقات کناره‌گیری کرده بود حالا به عنوان بازیکن ساپورت در تیم Kaipi به کار ادامه خواهد داد. Kaipi که مدتی است نتوانسته در هیچ تورنمنت مطرحی حضور داشته باشد امیدوار است با استفاده از تجربه و توانایی عالی این بازیکن به موفقیت‌های جدید دست یابد.

Atuun-Dota-2-Zoomg

Infamous بازیکن جدیدی به ترکیب خود اضافه کرد

این مجموعه که از بازیکنان آمریکای جنوبی تشکیل شده است بعد از کسب نتایج ضعیف با انجام تغییراتی در اعضای خود سعی دارد تا بعد از مسابقات مانیل در مرحله مقدماتی The International 6 بدرخشد. Demon بازیکن کانادایی که مدتی بدون تیم بود و به این مجموعه اضافه شد تا در پست چهار و به عنوان ساپورت انجام وظیفه کند.

ترکیب جدید تیم Infamous:

Peru Alonso 'Kotarō' Lion
Peru Alexis 'Greedy'  Ventura
Peru Steven 'StingeR'  Vargas
United States Jimmy 'DeMoN' Ho
Peru Christian 'Accel' Cruz

group-ESL-One-Frankfurt-Dota-2-Zoomg

جدول گروه بندی مسابقات ESL One فراکنفورت اعلام شد

هشت تیم راه یافته به مسابقات ESL One فرانکفورت توسط مسئولان این رقابت‌ها در دو گروه تقسیم شدند تا قهرمان این دوره بزودی مشخص شود. از تاریخ ۱۸ تا ۱۹ ژوئن (۲۹ تا ۳۰ خرداد)  سالن Commerzbank-Arena میزبان این تورنمنت خواهد بود و ۲۵۰ هزار دلار جایزه بین تیم‌های حاضر تقسیم می‌شود.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده