نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

نویسندگان Avengers: Infinity War از کراس اور این فیلم با نگهبانان کهکشان خبر دادند

فیلمنامه‌نویسان فیلم انتقام‌ جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War)، از کراس‌ اور (Crossover) این فیلم با نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) خبر دادند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کریستوفر مارکوس و استیون مک‌ فیلی دو فیلمنامه‌نویس فیلم Avengers: Infinity War تایید کردند که بین این اثر و فیلم نگهبانان کهکشان، کراس‌اور (پیوند و ترکیب داستان و شخصیت‌های دو یا چند فیلم با یکدیگر) وجود دارد که این اتفاق نیز بخاطر شخصیت «تانوس» رقم خواهد خورد. مارکوس در مصاحبه با Nerdist گفت:

اجازه دهید از این طریق بگویم، شما می‌دانید صاحب دستکش آهنی [بی‌نهایت] کیست، درست است؟ و شما می‌دانید در فیلم‌های دیگر نیز حضور دارد؟ و بچه‌های او در این فیلم حضور دارند... شما این محاسبات ریاضی را انجام دهید!

انتظار می‌رود تانوس نقش مهمی را در انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت داشته باشد. او تنها در بخش‌های کوتاهی از فیلم‌‌های مارول حضور داشته، هرچند حضور او تا حد زیادی احساس شده است.

در ماه آوریل، جو و آنتونی روسو کارگردانان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی تایید کردند، کریس پرت برای بازی در نقش پیتر کوئیل/استار لرد در انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت حضور خواهد داشت، هرچند مشخص نیست که در کدام یک از ۲ قسمت این فیلم او را خواهیم دید. از صحبت‌های مارکوس می‌توان نتیجه گرفت که او (استار لرد) تنها شخصیت نگهبانان کهکشان نخواهد بود که در این فیلم حضور دارد؛ در کنار فرزندان منتسب به تانوس یعنی نبولا و گامورا، دراکس ویرانگر نیز دارای سهم بزرگی در آینده این شخصیت (تانوس) است که احتمال حضور هر سه در فیلم وجود دارد.

با وجود حضور تانوس در دنیای سینمایی مارول، مک‌فیلی بر این باور است که تانوس تا به حال «صحنه‌های شگفت انگیزی» را در این فیلم‌ها نداشته است. او در این باره گفت:

شما می‌دانید، او هرگز شخصیت منفی در هیچ‌کدام از فیلم‌ها نبوده است. او هیچ‌وقت شخصیت اصلی در این راه نبوده است، بنابراین با دادن زمان بیشتری به تانوس روی صفحه نمایش، او برتر و بسیار سرگرم‌کننده نشان خواهد داد.

قسمت اول فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) و قسمت دوم این فیلم در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹  (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده