// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تماشا کنید: شخصیت جدید بازی Paragon به زودی در دسترس خواهد بود

این روزها بازار بازی‌های سبک میدان نبرد چند نفره‌ی آنلاین یا MOBA حسابی داغ است. یکی از این بازی‌ها که به تازگی شخصیت جدیدی نیز برای آن معرفی شده Paragon نام دارد که محصول کمپانی اپیک گیمز است. برای دیدن این شخصیت همراه زومجی همراه باشید.

کم کم به آخر هفته‌ی آزمایشی بازی Paragon نزدیک می‌شویم. اما پیش از آن، اپیک گیمز از شخصیت جدیدی رونمایی کرده که قرار است در این آخر هفته حضوری قوی داشته باشد. حضوری از جنس تانک! این شخصیت که ریکتور (Riktor) نام دارد جزو گروه محافظان یا Guardians قرار می‌گیرد که قرار است فردا سه‌شنبه ۱۱ خرداد ماه در دسترس قرار بگیرد. بخشی از توانایی‌های این شخصیت به گفته‌ی Epic Games به شرح زیر است:

ریکتور را می‌توان یک تانک جنگجو و متخصص در کنترل شلوغی (Crowd Control) دانست. او در شروع نبردها بسیار تواناست و با قفل کردن اهداف و دشمن‌ها، آنان را کاملاً بی حرکت کرده و از پای در می‌آورد. یکی از قابلیت‌های او بهره‌مندی از زنجیرهای الکتریکی است که به وسیله‌ی آن‌ها قهرمانان دشمن یا مینیون‌ها را به سمت خود کشیده و در عین حال به آنان صدمه می‌زند. قابلیت شاکینگ (Shocking) وی نیز با ضربه زدن ناگهانی به دشمنان مانع از حرکت آنان می‌شود و در نهایت قابلیت آخر یا Ultimate این غول آهنین، ضربه زدن با زنجیرهای سیخ مانندش به صفی از دشمنان است که در این صف تمامی کسانی که پشت سر یکدیگر قرار داشته باشند صدمه خواهند دید.

اگرچه بازی Paragon هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما مدتی است که بصورت دسترسی پیش از موعد قابل بازی است. برای ورود به دنیای این بازی البته بصورت Early Access، سه بسته پیش روی شماست، اولین بسته که Founder Pack نام دارد با قیمت ۱۹/۹۹ دلار، بسته‌ی دوم با نام Challenger Pack با قیمت ۵۹/۹۹ دلار و در نهایت آخرین بسته با نام Master Founder با قیمت ۹۹/۹۹ دلار  که شما می‌توانید بسته به نیاز خود یکی از این بسته‌ها را خریداری کنید. خبر بهتر اینکه در تابستان پیش‌رو قرار است این بازی وارد مرحله‌ی بتای عمومی یا Open Beta شود که البته فعلا اطلاعات بیشتری از این رویداد منتشر نشده است. طبق برنامه ریزی‌های قبلی قرار است این بازی در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی بصورت رسمی منتشر شود و به احتمال زیاد در مراسم E3 پیش‌رو در ماه آینده شاهد اطلاعات جدیدی از آن خواهیم بود. تریلر معرفی و نمایش قدرت‌های شخصیت Riktor را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

بازی Paragon در حال حاضر قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن 4 قابل اجرا باشد. پیش‌تر در زومجی سیستم مورد نیاز این بازی را مطالعه کردید.

منبع: AttackoftheFanBoy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده