نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۴

تماشا کنید: تریلر معرفی کامل شخصیت «لوتار» در فیلم Warcraft

کمپانی لجندری پیکچرز پیش از این یک تریلر کوتاه از معرفی شخصیت لوتار در فیلم وارکرفت (Warcraft) منتشر کرده بود و این بار در تریلری طولانی‌تر، ابعاد شخصیتی این فرمانده نژاد انسان‌ها را بیشتر نمایان می‌کند. با زومجی همراه باشید.

فیلم موردانتظار Warcraft چند هفته دیگر در سینما‌ها اکران خواهد شد و کمپانی Legendary Pictures، سازنده فیلم، سعی دارد با انتشار محتویات تبلیغاتی بیشتر، نظر طرفداران را به آن جذب کند. پس از آنکه چندی پیش با انتشار تریلری کوتاه شخصیت لوتار، فرمانده انسان‌ها، معرفی شد، این بار شاهد تریلر طولانی‌تری هستیم که اطلاعات جدیدی از این شخصیت ارائه داده و حتی شامل پشت صحنه مراحل ساخت فیلم نیز می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

بازیگر نقش لوتار تراویس فیمل است که در تریلر هم توضیحاتی در مورد شخصیت خود ارائه می‌دهد:

لوتار فرمانده نژاد انسان‌ها است. از طرفی هم وی در دوراهی سخت انتخاب بین وظایف فرماندهی و رسیدگی به خانواده‌اش قرار گرفته است و باید از بین مصالح خانواده‌ یا نژاد انسان‌ها یکی را انتخاب کند.

چندی پیش فیمل اعلام کرده بود که پیش از پیوستن به جمع بازیگران فیلم وارکرفت، هیچ شناختی از دنیای بازی‌های این مجموعه نداشت. به هر حال این فیلم در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) در آمریکا اکران خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که آیا ورود بلیزارد به دنیای سینما موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده