نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

تماشا کنید: تریلر هنگام انتشار بازی آخرالزمانی 35MM

35MM یک بازی مستقل ماجراجویی با حال و هوایی آخرالزمانی است که فضای آن یادآور سری بازی‌های Stalker است. این بازی دیروز همراه با تریلری منتشر شد که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن را تماشا کنید.

بازی‌هایی با فضای آخرالزمانی همواره محبوبیت بالایی در بین گیمر‌ها دارند. اخیراً یک بازیساز مستقل روسی بازی جدیدی را با حال و هوایی اینچنینی بر روی فروشگاه استیم منتشر کرده که 35MM نام دارد. در این بازی شاهد سفر دو شخصیت در دنیایی آخرالزمانی خواهیم بود و داستان بازی در کشور روسیه جریان دارد. بر خلاف دیگر بازی‌های مشابه، در 35MM محوریت اصلی بازی تیراندازی و کشت و کشتار نیست و با یک بازی ماجراجویی طرف هستیم. در این بازی باید وارد ساختمان‌های متروکه شوید و برای پیدا کردن غذا، منابع و سلاح تلاش کنید. در این بین ماموریت‌هایی هم وجود دارد که وظیفه تمام کردن‌شان بر‌عهده شما است.

در طول این سفر یک دوربین ۳۵ میلی‌متری هم در اختیار گیمر قرار دارد تا با استفاده از آن تصاویر مختلفی را از مسیر خود ثبت کند. البته بازی داستان مرموزی دارد و مشخص نیست که دلیل گرفتن این عکس‌ها یا در کل دلیل و مقصد سفر این دو شخصیت به کجا ختم می‌شود. این موارد سوالاتی هستند که بدون شک در پایان بازی 35MM پاسخ آن‌ها را خواهید فهمید. در پایان می‌توانید تریلر انتشار این بازی مستقل را تماشا کنید:

|

منبع: OnlySP


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده