نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۵

کامپیوتکس 2016: رونمایی ایسوس از Avalon، رایانه شخصی قابل ارتقا ساده

لحظاتی پیش و در جریان کنفراس خبری Asus ROG (Republic of Gamers)، این کمپانی از رایانه‌ شخصی جدید خود موسوم به Avalon رونمایی کرد که به راحتی می‌توان آن را ارتقا داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر شما هم از جمله گیمرهای رایانه‌های شخصی باشید، مطمئنا ترجیح می‌دهید که رایانه شخصی خود را، خودتان به اصطلاح شخصا «جمع کنید» و از قطعات متفاوتی در ساخت یک رایانه شخصی قدرتمند استفاده کنید. با اینکه پروسه خرید قطعات مختلف و نصب کردن آنها در داخل کیس رایانه شخصی، سال‌ها است که خیلی آسان شده، اما با این حال این عمل دشواری‌های خاص خود را دارد و بسیاری دوست دارند که با تلاش کمتری قطعات جدید را برروی رایانه شخصی خود نصب کنند.

ساعتی پیش،‌ کمپانی تایوانی ایسوس، در جریان کنفرانس خبری ROG (بخش مربوط به بازی‌های ویدیویی این کمپانی) خود در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ که در کشور تایوان در حال برگزاری است، از رایانه شخصی جدیدی به نام Avalon رونمایی کرد. این محصول طوری طراحی شده که شما به راحتی بتوانید قطعات داخلی آن را ارتقا دهید.

S1920x1080_ROG+Avalon

این محصول در حال حاضر فقط یک نمونه اولیه است با این حال آوالون، در حقیقت یک مادربرد به همراه یک کیس هیبریدی است که هردو در یک قالب واحد عرضه می‌شوند (شما لازم نیست که هرکدام از آنها را به صورت جداگانه خریداری کنید) و همین مسئله باعث شده است که شما به راحتی بتوانید هارد دیسک، کارت گرافیک و دیگر قطعات آوالون را به راحتی ارتقا دهید. Avalon از آداپتورهایی استفاده می‌کند که شما می‌توانید قطعات داخلی را بدون نیاز به کابل، به آن وصل کنید. تمام این بخش‌ها در بخش جلویی آوالون قرار گرفته‌اند و در قسمت پشتی آن هم، پورت‌های ورودی و خروجی ماژولار قرار دارند که شما می‌توانید هرگونه که می‌خواهید، آنها را شخصی‌سازی کنید. این طرح مفهومی، بسیار شبیه به طرح مفهومی کمپانی ریزر به نام پروژه کریستین است که چند سال پیش معرفی شده بود. البته ظاهر Avalon در مقابل ظاهر بسیار عجیب و آینده‌نگرانه Razer Christine، بسیار سنتی به نظر می‌رسد!

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه Avalon در دسترس نیست.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: ASUS


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده