نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

جیلین اندرسون می خواهد جیمز باند بعدی باشد

در حالی که بحث در مورد بازیگر بعدی نقش جیمز باند (James Bond) حسابی داغ است، جیلین اندرسون از علاقه خود برای بازی نسخه مونث این نقش خبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جیلین اندرسون برای به تصویر کشیدن جیمز یا در واقع «جین» باند بعدی علاقه‌ نشان داده است. طبق گزارش گاردین، بازیگر سریال‌هایی چون هانیبال و X-Files، در صفحه شخصی خود در توییتر یک پوستر از خودش در مقابل لوله تفنگ نمادین باند و با استفاده از هشتگ #NextBond منتشر کرده است:

Gillian Anderson 007

باند،  جین باند.

تشکر می‌کنم از تمام کسانی که به من رای دادند! (و با عرض پوزش، نمی‌دانم چه کسی این پوستر را ساخته اما من آن را دوست دارم!)

#NextBond به کمپین حمایتی طرفداران از بازیگرهایی چون تام هیدلستون، ادریس آلبا و دیمین لوئیس برای انتخاب به عنوان بازیگر بعدی نقش جیمز باند اشاره دارد. به نظر می‌رسد که دنبال‌کنندگان اندرسون نیز با ایفای نقش باند به وسیله این بازیگر موافق هستند.

هفته گذشته، گزارشی منتشر شد مبنی بر این که دنیل کریگ، بازیگر فعلی جیمز باند پیشنهاد بازی در نقش مامور 007 برای ۲ فیلم دیگر با دستمزد ۶۸ میلیون پوند را رد کرده است، که این موضوع موجب شد حدس و گمان‌ها برای تعیین جیمز باند بعدی توسط کمپانی MGM آغاز شوند.

اخیرا در خبرها داشتیم که یک دلال، شرط‌بندی روی تام هیدلستون برای بازی در نقش جیمز باند را به حالت تعلیق درآورد.

نظر شما چیست؟ با یک جیمز باند مونث موافق هستید؟ و دوست دارید چه کسی جانشین دنیل کریگ در نقش مامور 007 شود؟

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده