نویسنده: نیما فرشین
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۱

معرفی بازی موبایل Major Mayhem؛ بازگشت به ویتنام با چکمه‌هایی کوچکتر

Major Mayhem یک بازی اکشن بسیار درگیر کننده است که توسط استودیو اَدالت سوییم توسعه یافته و شما را در نقش سربازی قرار می‌دهد که می‌خواهد یک تنه به قلب دشمنان بزند و دنیا را نجات دهد. با زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی جذاب بپردازیم.

شاید برای بسیاری از ما بازی‌های موبایل‌،  تنها آثاری تفننی باشند که هر از گاهی در اتوبوس یا مترو اوقات سرگرم کننده‌ای را به وجود می‌آورند. همین موضوع باعث شده که بسیاری از توسعه‌دهندگان نیز بازی‌هایی را طراحی کنند که با سلیقه چنین افرادی مطابقت داشته باشد و بتواند نظر آن‌ها را جلب کند. اصولا این بازی‌‌ها گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارند و حتی می‌توان با یک دست کنترل کاراکتر بازی را در دست گرفت و در دنیای شگفت‌انگیز این آثار برای لحظاتی طولانی گم شد و متوجه خلاء زمانی به وجود آمده نشد. بازی موبایل Major Mayhem نیز یکی از این دسته از بازی‌ها است و قرار نیست گیم‌پلی آن شما را با چالش خاصی رو به رو سازد.

Major-Mayhem-3

با ورود به منوی بازی و انتخاب باکس مربوط به شروع بازی می‌توانید شاهد تعداد مراحل متفاوت و جذاب بازی باشید که هر کدام از آن‌ها از تم متفاوتی برخوردار هستند. اما برای آن که بتوانید به تمامی این مراحل دسترسی پیدا کنید، باید قدم به قدم مراحل را پشت سر بگذارید و بخش‌‌های بعدی بازی را آزاد سازید. با شروع بازی، گرافیک خاص و دو بعدی Major Mayhem که با تار و پود گیم‌پلی این اثر به زیبایی گره خورده، چشم هر گیمری را نوازش می‌دهد. اما نکته جالب توجه آن است که محیط‌های زیبای بازی به هیچ وجه تکراری و خسته کننده نمی‌شوند و با به پایان رساندن هر بخش، کاملا رنگ بندی‌ها و المان‌ها گنجانده شده در محیط تغییر می‌کند و نمی‌گذارد که چشمان کاربر به محیط خاصی عادت کند.

Major-Mayhem-2

در کنار گرافیک خوش نقش بازی، گیم‌پلی Major Mayhem ساده، زیبا و درگیر کننده است و  می‌تواند با سپردن کنترل سرباز‌های بند انگشتی بازی به گیمر‌ها، کنترل زمان را از دست‌هایشان برباید. حال کافی است با ضربه زدن روی صفحه به سمت دشمنان بازی تیراندازی کنید و آن‌ها را یک به یک از پا در آورید. اما گیم‌پلی بازی Major Mayhem یک تفاوت اساسی با دیگر بازی‌های اکشن دارد. در این بازی، کاراکتری که کنترل آن را بر عهده دارید، در پشت سنگ یا درختی سنگر می‌گیرد و دست از حرکت می‌کشد. پس از آن تنها قدرت تیراندازی در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید با زمان‌بندی مناسب، از جان کاراکتر بازی در مقابل اسلحه‌های قدرتمند دشمن حفاظت کنید و با شلیک‌های دقیق هر یک از آن‌ها را از بین ببرید.

Major-Mayhem-1

در کنار تمامی نکات مثبت بازی، موسیقی‌ها و صدا گذاری Major Mayhem در نوع خود جالب و سرگم کننده هستند. اما اگر می‌خواهید از گیم‌پلی بازی بیشتر لذت ببرید می‌توانید با بستن صدای بازی و پخش موسیقی‌هایی همچون A Little Less Conversation از الویس پریسلی به بازی جلوه جذاب‌تری ببخشید و از آن بیشتر لذت ببرید. در پایان و به عنوان حسن ختام باید گفت که Major Mayhem بازی به شدت سرگرم کننده و در عین حال ساده‌ای است که هر کس می‌تواند برای مدتی طولانی از آن لذت ببرد. این بازی علاوه بر اندروید و iOS، برای سیستم عامل ویندوز فون هم در دسترس است.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز | دانلود از مایکروسافت استور

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده