نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

اطلاعاتی جدید درمورد سیستم آب‌و‌هوای بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

گرچه مسابقات بازی Gran Turismo Sport  هم در شب و هم در روز برگزار می‌شوند، اما به نظر می‌رسد قرار نیست در جریان برگزاری یک مسابقه، آب و هوا به‌طور پویا تغییر کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، در جریان برگزاری مسابقات بازی Gran Turismo Sport، آب و هوا به‌طور پویا تغییر نخواهد کرد و در شروع هر مسابقه خودتان می‌توانید آب و هوای دلخواه خود را انتخاب کنید و این آب و هوا تا پایان مسابقه پا بر جا خواهد بود. این اطلاعات را چند روز پیش کازونوری یامائوچی از استودیو سازنده بازی، در جریان یک مصاحبه با سایت جی‌تی پلنت منتشر کرد. یامائوچی برای این موضوع نیز دلایل مستحکمی آورد و صراحتا توضیح داد که چرا در جریان برگزاری مسابقات، آب و هوا تغییر نخواهد کرد.

او در این‌مورد گفت:

به منظور افزایش نرخ فریم و همچنین کیفیت تصاویر در جریان بازی، برآن شدیم تا این بار [بر خلاف دفعات قبلی] تغییر پویای آب و هوا را در جریان برگزاری مسابقات نداشته باشیم. [اما در بازی دو حالت شب و روز وجود دارد و] بنابراین کسی که بازی را انجام می‌دهد می‌تواند قبل از شروع مسابقه، آب و هوای موردنظر خود را تعیین کند. با این اوصاف شما همچنان می‌توانید مسابقات خود را در شب، صبح، سپیده‌دم، غروب و هر زمان دیگری که فکرش را بکنید، تجربه کنید.

درمورد بازی‌های سبک مسابقه‌ای، نرم فریم بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شاید بتوان به‌خاطر افزایش نرخ فریم، به‌راحتی از کنار این کارِ سازندگان گذشت. قبلا اعلام شده بود که این بازی با نرخ فریم ۶۰fps اجرا خواهد شد.

نیازی به گفتن این موضوع نیست که مجموعه Gran Turismo همیشه و همیشه به خاطر داشتن گرافیک بالا و تحسین‌بر انگیز، ستوده شده است؛ شاید همین موضوع، Polyphony Digital را مجبور ساخته که دست به ریسک نزند و گرافیک بالا را قربانی سیستم تغییرات آب و هوا نکند.

بازی Gran Turismo Sport قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. از میان مهم‌ترین اطلاعات منتشر شده از بازی می‌توان به وجود بیش از ۱۳۰ ماشین مختلف و پشتیبانی از بازی آنلاین و آفلاین اشاره کرد. همچنین با وجود اینکه طرفداران منتظر اعلام عرضه‌ی نسخه‌ی بتا برای این بازی بودند اما سازندگان اعلام کردند که خبری از نسخه بتا نخواهد بود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: Attack of the fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده