نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

کامپیوتکس 2016: ایسوس دو مانیتور مخصوص بازی PG248Q و PG258Q را معرفی کرد

کمپانی ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016، دو مانیتور مخصوص بازی با نام‌های  ROG Swift PG248Q و ROG Swift PG258Q معرفی کرد که به ترتیب از Refresh Rate عالی ۱۸۰ و ۲۴۰ هرتز بهره می‌برند. با زومجی همراه باشید.

نمایشگاه Computex 2016 کشور تایوان، فرصتی عالی برای تولید‌کنندگان سخت‌افزار است تا آخرین محصولات خود را معرفی کنند؛ یکی از کمپانی‌هایی که در این نمایشگاه حضور بسیار فعالی دارد و محصولات مخصوص بازی زیادی هم معرفی کرده، ASUS است. در جدید‌ترین محصول معرفی شده توسط این کمپانی، شاهد دو مانیتور جدید هستیم؛ یک مانیتور ۲۴ اینچی با نام ROG Swift PG248Q و یک مانیتور ۲۴/۵ اینچی با نام ROG Swift PG258Q. مانیتور PG248Q از یک پنل TN و رزولوشن 1080p بهره می‌برد و ایسوس اعلام کرده هدف اصلی این محصول، گیمر‌هایی هستند که باید تمام محیط بازی را همواره تحت نظر داشته باشند (مانند گیمر‌های e-Sport) و به همین دلیل هم مانیتور‌هایی با ابعاد نسبتا کوچک را ترجیح می‌دهند.

البته این ابعاد کوچک به معنی داشتن امکانات کم نیست و PG248Q یکی از بهترین نمایشگر‌های مخصوص بازی با استفاده از فناوری G-Sync تجربه‌ای عالی و کاملا روان را از بازی کردن با کارت‌های گرافیکی انویدیا فراهم می‌کند. به‌علاوه نرخ بازسازی تصویر این مانیتور هم ۱۸۰ هرتز است و زمان پاسخگویی تصویر آن هم فقط ۱ میلی ثانیه است که رقم بسیار ایده‌آلی برای گیمر‌ها است.

ایسوس هنوز قیمت و تاریخ عرضه این مانیتور را اعلام نکرده است؛ با این حال از این نمایشگر در مسابقات معتبر بازی مثل ESL One 2016 و International 2016 استفاده خواهد شد.

ption id="attachment_134903" align="aligncenter" width="790"]PG258Q مانیتور PG258Q

مانیتور PG258Q ایسوس هم از یک پنل ۲۴/۵ اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ بازسازی تصویر ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد. زمان پاسخگویی تصویر این مانیتور هم مانند مدل قبلی ۱ میلی ثانیه است و به‌استناد ASUS، این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا با «پایین‌ترین میزان لگ و وقفه» مواجه باشیم و همواره تصویر خروجی «نرم، سریع و بسیار زیبا» باشد. این مانیتور همچنین به دلیل داشتن کناره‌های باریک برای استفاده در حالت چندمانیتوره هم بسیار مناسب است و LED‌های داخلی که جلای خاصی به این مانیتور می‌دهند، باعث می‌شود تا PG258Q یک نمایشگر بسیار زیبا باشد.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

مشاهده فهرست مانیتورها

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منابع: TweakTown - PC Perspective


منبع tweaktown
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده