// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴

سگا از طرفدارن سونیک پرسید که مایلند او را در کنار کدام شخصیت معروف ببینند

بدون شک، سونیک شخصیت محبوب بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی است. اکنون سگا در یک نظرسنجی قصد دارد میزان علاقه‌ی کاربران را برای ساخت بازی‌هایی که در آن‌ها سونیک در کنار سایر شخصیت‌های معروف حضور دارد، بسنجد. با زومجی همراه باشید.

شخصیت محبوب سونیک برای کسانی که بازی‌هایی با ترکیب چند شخصیت را تجربه کرده‌اند، آشناست؛ بازی‌هایی مانند Super Smash Bros و تعداد زیادی از بازی‌های Mario & Sonic که در آن‌ها علاوه بر سونیک، شخصیت‌های معروف دیگری هم، مانند ماریو، حضور داشتند. اکنون کمپانی Sega ظاهرا قصد دارد مجددا بازی‌هایی از این دست بسازد و در همین راستا نظرسنجی گسترده‌ای بین طرفداران خود برگزار کرده است.

اخیرا یک نظرسنجی در خصوص بازی‌های موبایل سونیک برای طرفداران سگا ارسال شده است. در این نظرسنجی پس از کسب اطلاعاتی در مورد سابقه‌ی شرکت‌کنندگان در رابطه با انجام دادن بازی‌های این مجموعه، از آنان خواسته شده که نظر خود را نسبت به سونیک و همچنین ورزش‌هایی که مناسب این شخصیت می‌دانند، اعلام کنند.

تحقیق جدید در ابتدا به بررسی این موضوع می‌پردازد که طرفداران به کدام‌یک از بازی‌هایی که با حضور مشترک سونیک و شخصیت‌های دیگر ساخته شده‌اند علاقه دارند. در مرحله‌ی بعد، این نظرسنجی به بحث در مورد شخصیت‌های سایر کمپانی‌ها مانند نینتندو، دیزنی و کپکام می‌پردازد. در گام بعدی، بحث تخصصی‌تر می‌شود و درباره‌ی حضور سونیک در کنار شخصیت‌هایی مانند کرش بندیکوت، رچت و کلانک،, لینک (Link)، مِگامَن، ماریو و ریو (Ryu) صحبت می‌شود. در قسمت دیگری از این تحقیق در مورد سبک بازی‌هایی که سونیک در آنها حضور دارد بحث می‌شود که آیا این بازی‌ها باید فقط محدود به سبک پلتفرمر شوند یا مثلا به سبک اکشن نیز وارد شوند. تعدادی از سوالات و مباحث این تحقیق را در زیر مشاهده می‌کنید:

نظرسنجی Sonic

نظرسنجی Sonic

ترتیب دادن چنین نظرسنجی‌ها و تحقیقاتی از هواداران یک مجموعه یا بازی خاص در بسیاری مواقع توسط کمپانی‌های مختلف انجام می‌گیرد و به این معنی نیست که حتما قرار است چنین آثاری ساخته شود. در این مورد نیز، نظرسنجی کمپانی Sega ساخت یک بازی با مضامین ذکر شده را تضمین نمی‌کند. البته طرف دیگر قضیه نیز محتمل است و همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، سال ۲۰۱۶ علاوه بر اینکه ممکن است سال انتشار نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی سونیک باشد، به عنوان بیست و پنجمین سالگرد تولد شخصیت سونیک، پذیرای جشن کمپانی سگا خواهد بود. در مطلبی دیگر نیز خواندید که بازی Sonic Boom: Fire & Ice در ماه سپتامبر (مهرماه) منتشر خواهد شد.

به نظر شما بهترین شخصیتی که می‌تواند در کنار سونیک قرار بگیرد کیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده