نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۴

بازی های رایگان ماه ژوئن سرویس پلی استیشن پلاس معرفی شدند

کمپانی سونی دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان ماه ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر) سرویس پلی‌استیشن پلاس را برای دارندگان کنسول‌های این شرکت اعلام کرد که بر اساس آن، شاهد عرضه رایگان NBA 2K16 و Gone Home برای پلی‌استیشن 4 هستیم. با زومجی همراه باشید.

طی ماه‌های گذشته و به دلیل عرضه بازی‌های کوچک و مستقل به صورت رایگان برای مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس، طرفداران زیادی به سیاست‌های سونی اعتراض می‌کردند. به همین دلیل هم این کمپانی، برای ماه ژوئن یک لیست عالی از بازی‌های بزرگ تدارک دیده که دریافت رایگان آن‌ها بسیار ارزشمند است. اولین بازی که برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس در پلی‌استیشن 4 رایگان خواهد بود، NBA 2K16 از کمپانی تو‌کی گیمز است. سونی این بازی را به مناسبت برگزاری مسابقات فینال رقابت‌های NBA رایگان کرده است و طرفداران بازی‌های ورزشی قطعا از این خبر خوشحال خواهند شد.

بازی دومی که می‌توانید به صورت رایگان بر روی پلی‌استیشن 4 تجربه کنید، Gone Home است که به عنوان یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های ماجراجویی سال‌های اخیر از آن یاد می‌شود و دلیل این امر بیشتر به دلیل روایت داستانی بسیار عالی بازی است. این بازی توسط استودیو فول‌برایت ساخته شده است. سونی همچنین بازی‌هایی را هم برای مشترکین PlayStation Plus در پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا رایگان کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را در بین لیست کامل بازی‌های ماه ژوئن مشاهده کنید:

پلی‌استیشن 4:

  • NBA 2K16
  • Gone Home

پلی‌استیشن 3:

  • Echochrome
  • Siren: Blood Curse (اپیزود‌های ۱ تا ۱۲)

پلی‌استیشن ویتا:

  • God of War: Chains of Olympus
  • Little Deviants

نظرات خود را در مورد بازی‌های این ماه با زومجی در میان بگذارید.

منبع: بلاگ رسمی پلی‌استیشن


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده