نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۶

Just Cause 3: بسته الحاقی Mech Land Assault نیمه خردادماه عرضه می‌شود

بسته‌ی الحاقی Mech Land Assault در ۱۴ خرداد در دسترس دارندگان سیزن پس بازی Just Cause 3 قرار می‌گیرد و بازیکنان دیگر هم می‌توانند آن را یک هفته دیرتر تهیه کنند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی اسکوئر انیکس تاریخ انتشار Mech Land Assault، دومین بسته‌ی الحاقی بازی جاست کاز 3، را اعلام کرد. این بسته در ۳ ژوئن (۱۴ خردادماه) در اختیار خریداران سیزن پس بازی قرار خواهد گرفت. بازیکنانی که سیزن پس را تهیه نکرده‌اند هم می‌توانند بسته‌ی الحاقی را یک هفته دیرتر، یعنی در ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد)، با قیمت ۱۱.۹۹ دلار (۱۱.۹۹ یورو یا ۹.۴۹ پوند) خریداری کنند. در این میان، اکسپنشن پس Air, Land & Sea، که علاوه بر محتوای دانلودی جدید، بسته‌ی Sky Fortress و یک محتوای عرضه‌نشده را هم شامل می‌شود، ۲۴.۹۹ دلار (۲۴.۹۹ یورو یا ۱۹.۹۹ پوند) قیمت دارد.

بسته‌ی Mech Land Assault جزیره‌ای به نام لاکریما (‍Lacrima) را به بازی اضافه می‌کند که میزبان یک پایگاه تحقیقاتی متروک است؛ ضمن اینکه یک اردوگاه ویژه‌ی زندانیان هم در آن قرار گرفته است. ریکو، شخصیت اصلی بازی، در لاکریما با مِک یا مِکاهایی (ربات‌های غول‌پیکر) قدرتمند روبه‌رو می‌شود که می‌تواند با به‌کارگیری تفنگی به نام Bavarium Power Core سپر دفاعی آن‌ها را از بین ببرد و سپس هدایت‌شان را به عهده بگیرد. ریکو با قرارگیری در داخل این ربات‌ها قادر خواهد بود تا از توپ‌های قدرتمند آن‌ها و همچنین سلاح ویژه‌ی‌شان که برای پرتاب کردن اشیاء به اطراف طراحی شده، استفاده کند.

 

به‌گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی ارشد Just Cause 3 یکی از اهداف دست‌اندرکاران بازی از ساخت Mech Land Assault این بوده تا نوعی تغییر را در شیوه‌ی تعامل ریکو با محیط اطراف‌اش به وجود بیاورند؛ به‌طوری که این شیوه‌ی تعامل همچنان برای بازیکن آشنا باشد. آن‌طور که وی می‌گوید، ربات‌های جدید به ریکو امکان می‌دهند که اشیاء، دشمنان و وسایل نقلیه را «مانند توپ تنیس» به اطراف پرتاب کند؛ حرکتی که به سهم خودش می‌تواند سرگرمی‌های فیزیک-محور بازی را برای بازیکن جذاب‌تر کند.

سومین DLC از مجموعه‌ی Air, Land & Sea که Bavarium Sea Heist نام دارد، قرار است در تابستان امسال عرضه شود.

منابع: GameSpot / EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده