// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

تصاویری زیبا از اپیزود سوم بازی Hitman منتشر شدند

پس از انتشار اپیزود اول و دوم بازی محبوب و مهیج Hitman، شمارش معکوس برای انتشار اپیزود سوم و مخفی‌کاری‌های جدید آن آغاز شده است. با زومجی همراه باشید و تعدادی عکس زیبا از اپیزود سوم این بازی راکه در کشور مراکش جریان دارد مشاهده کنید.

پس از انتشار اپیزودهای اول و دوم بازی Hitman که در کشورهای فرانسه و ایتالیا جریان داشتند، این‌بار کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار عکس‌هایی از اپیزود سوم این بازی، مامور ۴۷ را به شمال غربی آفریقا یعنی کشور مراکش برده است. در این کشور وی ماموریت دارد تا یک بانکدار خصوصی و یک ژنرال ارتش را از پای درآورد و البته از لباس‌هایش که می‌توانید در عکس‌های زیر مشاهده کنید می‌توان فهمید که این ماموریت‌ها کار چندان سختی برای وی نیست!

 

همانطور که مشاهده می‌کنید، این عکس‌ها مامور ۴۷ را در حالی که لباس سفید و کلاهی کِرِم رنگ به تن دارد، در حال قدم زدن در بازار مراکش نشان می‌دهند که البته شکی نیست که این لباس‌های زیبا به زودی کاملا خونین خواهند شد. همچنین در یکی دیگر از عکس‌ها می‌توان وی را در پوشش یک مامور پلیس دید در حالی که جمعیت پشت سرش به ظاهر در حال اعتراض و تجمع هستند. احتمالا این صحنه مربوط به ماموریت پیچیده‌ی از بین بردن ژنرال ارتش است. پیش از انتشار این عکس‌ها و در راستای انتخاب کشور مراکش برای اپیزود سوم این بازی، تِرَویس باربور، مدیر انجمن کمپانی آی‌ او اینتراکتیو، دلیل این انتخاب را اینطور بیان کرده بود:

ما پیش از این می‌دانستیم که کشور مراکش برای این کار بسیار خاص و منحصربه‌فرد است. بنابراین تصمیم بر این شد که تیم ما به آنجا برود و لوکیشنی پرجزییات و با روح برپا کند. مشخصه‌ای که در کشور مراکش به وفور یافت می‌شود. مراکش پر است از کوچه‌ها و خیابان‌های شلوغ و باریک، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی و بسیاری موارد دیگر که فضای بازی را حسابی شلوغ می‌کند. همچنین وقتی بازیکن به سمت بالا نگاه کند می‌تواند سایه‌بان‌ها و تراس‌های زیبا و فراوانی را ببینید و از این همه جزییات لذت ببرد.

اپیزود سوم بازی Hitman، همانند اپیزود قبلی که در ساپینزای ایتالیا بود، برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با قیمت ۱۰ دلار عرضه می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۶۰ دلار تمامی شش اپیزود را به صورت یک‌جا در اختیار داشته باشند. طبق گفته‌ی IO Interactive، این اپیزود همچنین شامل محتوای بیشتری مانند چالش‌ها (Challenges) و موقعیت‌ها (Opportunities)خواهد بود. همچنین بازیکن در این اپیزود اهداف فراری و قراردادهای فرعی جدیدی را تجربه خواهد کرد. پیش‌تر در زومجی خواندید که کمپانی آی‌او علاقه‌مند به ساخت ریمستر Hitman Blood Money است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده