// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶

در بخش تک‌ نفره COD: Infinite Warfare یک سفینه بزرگ بعنوان مرکز فرماندهی وجود دارد

اگر از طرفداران سری Call of Duty باشید، حتما خبر ساخت نسخه‌ی جدید این سری یعنی Call of Duty: Infinite Warfare را شنیده‌اید و احتمالا بی‌صبرانه منتظر انتشار هرگونه اطلاعاتی از آن هستید. به تازگی اعلام شده بخش تک‌نفره بازی دارای یک هاب مرکزی خواهد بود.

سازنده‌ی خوش‌نام اکثر نسخه‌های Call of Duty یعنی اینفینیتی‌ وارد و ناشر همیشگی مجموعه یعنی اکتیویژن، به تازگی اطلاعاتی در مورد بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد برای اولین بار در تاریخ بازی‌های اکشن اول شخص، مراحل تک‌نفره‌ی این بازی دارای یک بخش مرکزی (Hub) جهت انتخاب و جابه‌جایی بین مراحل خواهد بود. طبق اعلام این دو شرکت، بازیکنان حتی قادر هستند در این مرکز که داخل یک سفینه فضایی بزرگ قرار دارد قدم بزند و در یک محیط قابل جستجو بین مراحل مختلف سوییچ کند.

شاید این سوال برای شما پیش آمده که چگونه قرار است یک سفینه عظیم فضایی در مراحل بازی جای گیرد؟ سفینه «Retribution» قرار است به عنوان یک واحد مرکزی در مراحل تک‌نفره‌ی بازی ایفای نقش کند و بازیکنان پس از گذراندن هر مرحله امکان وارد شدن به آن را خواهند داشت و حتی می‌توانند به وسیله‌ی آن به مناطق و مراحل دیگر نیز حرکت کنند و جابه‌جا شوند. این سفینه دارای محیطی قابل جستجو و گشت و گذار است و در طول مراحل و داستان بازی حضور خواهد داشت (تقریبا چیزی شبیه به یک مرکز فرماندهی متحرک.) با استفاده از این سفینه بازیکنان می‌توانند مراحل داستانی بازی را سپری کنند یا به سفینه دشمنان هجوم ببرند. یکی دیگر از امکانات و جذابیت‌های این بازی، هدایت و خلبانی یک جنگنده‌ی چندکاره به نام «Jackal» است که بازیکن به وسیله‌ی آن در نبردهای هوایی (داگ‌فایت) نفس‌گیری در داخل جو زمین و حتی خارج از جو که اصطلاحا به آن «نبرد در جاذبه‌ی صفر» می‌گویند، شرکت می‌کند. همچنین برای مواقعی که بازیکن قصد ورود یا خروج از سفینه را دارد یا می‌خواهد از نبردهای روی زمین خارج شده و به سمت کشتی Retribution عازم شود، چندین جلوه‌ی بصری جذاب جهت بارگذاری (Loading) در نظر گرفته شده است.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در ۱۴ آبان‌ماه سال جاری (۴ ماه نوامبر) و برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. قابل ذکر است که نسخه‌های محدود این بازی شامل یک کپی دیجیتال از نسخه‌ی ریمستر Call of Duty: Modern Warfare خواهند بود. پیش‌تر در زومجی اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره‌ی بازی مطالعه کردید و در مطلبی دیگر نیز از ساخت بخش چندنفره با همکاری بازکنان حرفه‌ای مطلع شدید. همچنین خواندید که این بازی از بخش همکاری چندنفره (Co-Op) پشتیبانی نمی‌کند و تریلر آن به عنوان چهارمین تریلر منفور بوتیوب انتخاب شده است.

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده