نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

بازی Injustice: Gods Among Us 2 در حال ساخت است

به تازگی خبر رسیده است که استودیوی ندر رلم (NetherRealm) در حال ساخت دنباله‌ای بر بازی Injustice: Gods Among Us، بازی سبک مبارزه‌ای در دنیای کمیک بوک‌های دی‌سی است. با زومجی همراه باشید.

منابع نزدیک به پروژه گفته‌اند نسخه دوم بازی Injustice: Gods Among Us در حال توسعه بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی هستند. گفته شده دنباله‌ی بازی به زودی معرفی خواهد شد و در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد. تا الان نه استودیوی ندر رلم، سازنده بازی و نه برادران وارنر، ناشر بازی صحبتی در رابطه با ساخت Injustice: Gods Among Us ۲ کرده‌اند.

اولین نسخه بازی Injustice: Gods Among Us در ماه آوریل سال ۲۰۱۳ بر روی کنسول‌های نسل هفتم و رایانه‌های شخصی عرضه شد. نسخه‌ی Ultimate Edition این بازی نیز با بهبود جلوه‌های تصویری و به همراه تمامی محتویات قابل دانلود بازی نیز برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان منتشر شد.

داستان Injustice در دنیای فرعی اتفاق می‌افتد، جایی که جوکر یک بمب اتمی در متروپلیس کار می‌گذارد و سوپرمن را گمراه می‌کند تا لوییس لین و پسرش را قتل برساند. پس از این اتفاق، سوپرمن خودش را به عنوان بالاترین مقام دنیا تعیین می‌کند و یک دیکتاتوری را به راه می‌اندازد. بتمن هم گروهی از نیروهای شورشی را تشکیل می‌دهد و قهرمانان و ضدقهرمان‌های دنیای دی‌سی باید در این جنگ، طرف سوپرمن یا بتمن را بگیرند.

این بازی بسیار موفق ظاهر شد و یک مجموعه‌ی کمیک بوکی هم از روی آن نوشته شد که قرار است تا آخر امسال به پایان برسد. بازی موبایل Injustice هم برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ساخته شده است.

آخرین بازی که توسط استودیوی ندر رلم ساخته شد Mortal Kombat X بود. درست مثل Injustice، یک نسخه بهبود یافته از این بازی به نام Mortal Kombat XL برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌ها شخصی منتشر شد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده