// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۸

اپیزود ششم Minecraft: Story Mode هفته آینده منتشر خواهد شد

مجموعه‌ی داستانی Minecraft: Story Mode، که به صورت اپیزودیک توسط تل‌تیل گیمز منتشر می‌شود، هفته‌ی آینده به قسمت ششم خود می‌رسد و طرفداران بسیار پرشمار خود را بار دیگر غرق در دنیای مکعب‌ها خواهد کرد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی Telltale Games، ناشر مجموعه‌ی اپیزودیک Minecraft: Story Mode، اعلام کرد که اپیزود ششم این سری محبوب با نام «A Portal to Mystery» هفته‌ی آینده و در تاریخ ۱۸ خرداد ماه (۷ ماه ژوئن) برای ویندوز، مک، کنسول‌های ایکس‌باکس وان،ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و 4،  اندروید و iOS منتشر خواهد شد. همچنین این بازی در فروشگاه ویندوز نیز موجود خواهد بود. این اپیزود به عنوان اولین قسمت از ۳ قسمت جدیدی خواهد بود (به غیر از ۵ اپیزود منتشر شده) که قرار است بخش داستانی بازی را ادامه داده و ماجراجویی‌های قهرمانان بازی را در گروهی موسوم به «New Order of the Stone» به تصویر بکشند. اپیزود پنجم که«Order Up» نام داشت و در ماه مارس منتشر شد، مانند یک پل، فضای داستانی خالی بین ۴ اپیزود اول و ۳ اپیزود جدید را پُر می‌کند. خلاصه‌ای از داستان اپیزود ششم را به نقل از تل‌تیل گیمز در زیر مشاهده می‌کنید:

در اپیزود ششم این بازی، جسی، شخصیت اصلی بازی، به همراه دوستانش در طول سفرشان با استفاده از پورتال به دنیای جدیدی وارد می‌شوند که توسط تعداد بسیار زیادی از زامبی‌ها مورد حمله قرار گرفته و اشغال شده است. پس از ورود به این دنیای جدید و برای در امان ماندن از حملات زامبی‌ها به پناهگاهی ترسناک و رازآلود وارد می‌شوند و در آن هنگام است که ناخواسته خود را درگیر یک معمای پیچیده می‌یابند.

اپیزود ششم را می‌توان هم به صورت جدا با قیمت ۴/۹۹ دلار و هم از طریق بسته‌ی Adventure Pass که شامل هر سه اپیزود جدید خواهد بود، با قیمت ۱۴/۹۹ دلار خریداری کرد. همچنین قابل ذکر است کسانی که مایل به بازی با اپیزودهای ششم تا هشتم (سه اپیزود جدید) هستند، باید اپیزود اول این بازی یا Season Pass آن را در اختیار داشته باشند. پیش‌تر در زومجی از رونمایی حالت Battle برای بازی Minecraft مطلع و تریلر آن را نیز مشاهده کردید. همچنین از انتشار پوسته‌های جدید برای نسخه‌ی ایکس‌باکس این بازی نیز آگاه شدید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده