نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۲

Asus کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1070 را معرفی کرد

کمپانی ایسوس پس از معرفی کارت گرافیک GTX 1080 خود، این بار هم کارت سفارشی GTX 1070 را با نام ROG STRIX GTX 1070 معرفی کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

با معرفی کارت گرافیک‌های جدید انویدیا با نام‌های GTX 1070 و GTX 1080، کمپانی‌های مشهور سازنده کارت‌های گرافیکی مدل مخصوص به خود را معرفی می‌کنند. ASUS پس از اینکه چند روز پیش کارت ROG STRIX GTX 1080 خود را معرفی کرد، امروز هم از ROG STRIX GTX 1070 پرده برداشت. این کارت گرافیک دقیقا از همان خنک‌کننده‌ای بهره می‌برد که در مدل GTX 1080 ایسوس هم استفاده شده و Direct CU III نام دارد. این خنک‌کننده از فن‌ها Wing-Blade استفاده می‌کند که عملکرد آن‌ها ۳۰ درصد بهتر و ۳ برابر کم‌صدا‌تر از فن‌های معمولی است.

کارت ROG STRIX GTX 1070 ایسوس اورکلاک شده است و فرکانس آن 1885 MHz و ۱۰ درصد بیشتر از مدل مرجع است. از آنجایی که این کارت از سری Strix ایسوس است، زمانی که مشغول به بازی یا عملیات سنگین گرافیکی نباشید، هیج صدایی تولید نخواهد کرد. این کارت همچنین از حالت نورپردازی Aura RGB استفاده می‌کند که با استفاده از آن می‌تواند نور LED‌های روی کارت را شخصی‌سازی کنید و ظاهر زیبایی به کیس خود ببخشید.

ایسوس همچنین در این کارت از 6+1 Phase Super Alloy Power II استفاده که به لطف استفاده از یک کانکتور برق اضافی، باعث می‌شود تا بتوانید این کارت را تا میزان زیادی اورکلاک کنید. پورت‌های خروجی این کارت گرافیک هم شامل یک DVI-D، دو Display Port و دو پورت HDMI 2 می‌شوند.

ایسوس هنوز قیمت کارت جدید خود را اعلام نکرده است.

منبع: Eteknix


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده