نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱

تصاویر جدید از لباس مایکل فاسبندر در فیلم Assassin's Creed منتشر شد

به تازگی تصاویر جدیدی از لباس مایکل فاسبندر در فیلم «کیش یک آدم‌کش» (Assassin's Creed) برای شخصیت «آگیلار» منتشر شده‌اند که آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

کمپانی یوبیسافت امروز تصاویر جدیدی از لباس شخصیت «آگیلار» در فیلم سینمایی «کیش یک آدم کش» به اشتراک گذاشته است که در آن می‌توانیم نوع دوخت لباس را هم ببینیم:

aguilar_assassins_creed

«آگیلار»، قاتل قرن ۱۵‌ام اسپانیایی یکی از شخصیت‌هایی است که فاسبندر نقشش را بازی می‌کند. او همچنین در این فیلم نقش «کالوم لینچ» که یکی از نوادگان «آگیلار» است را نیز بازی می‌کند. فیلم‌هایی که براساس بازی‌های رایانه‌ای ساخته می‌شوند سابقه‌ی خوبی ندارند، اما یوبیسافت معتقد است که فیلم «کیش یک آدم‌کش» می‌تواند روند منفی این فیلم‌ها را متوقف کند.

عزیزی آیمار، مسئول محتوای برند Assassin's Creed، در توییتر به نظر یکی از کاربران که گفته بود «فیلم‌هایی که براساس بازی‌های رایانه‌ای ساخته می‌شوند هیچوقت موفق نخواهند بود» واکنش نشان داد و فیلم‌های کمیک بوکی را مثال زد که در گذشته جایگاه امروزیشان را نداشته‌اند. درست مثل فیلم‌های کمیک بوکی، فیلم‌های براساس بازی‌های رایانه‌ای نیز بهتر خواهند شد و «کیش یک آدم‌کش» فیلمی خواهد بود که این مسئله را اثبات می‌کند.

فیلم Assassin's Creed در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵)، درست یک هفته بعد از اکران فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان به نام Rogue One: A Star Wars Story، اکران خواهد شد. کمپانی فاکس، سازنده فیلم، ساخت دو دنباله بر این فیلم را در برنامه خود دارد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده