نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۹

تاریخ شروع ساخت فیلم تکی شخصیت Han Solo مجموعه جنگ ستارگان اعلام شد

هنوز زمان زیادی تا انتشار فیلم سینمایی هان سولو (Han Solo) باقی مانده است اما هواداران از همین حالا حدس و گمان‌ها درباره فیلم را شروع کرده‌اند. به تازگی خبر انتخاب شدن الدن ارنرایک برای بازی در نقش این شخصیت منتشر شد و حالا نویسنده فیلم زمان شروع ساخت آن را اعلام کرد.

به تازگی لارنس کاسدان، نویسنده فیلم فرعی «هان سولو»، تاریخ شروع مراحل ساخت این فیلم را اعلام کرده است. کاسدان به تازگی در جشنواره فیلم آتلانتا حضور پیدا کرد و از او درباره کار کردن با کریس میلر و فیل لرد، کارگردانان این فیلم، سوال شد. او در پاسخ گفت:

از کار کردن در کنار یکدیگر لذت می‌بریم. کار آن‌ها عالی است و قوه تخیل فوق العاده‌ای دارند، من و جان، پسرم، در کنار یکدیگر بر روی فیلمنامه کار کردیم و کریس و فیل نیز در آستانه رفتن به لندن برای شروع فیلمبرداری در ماه ژانویه (دی) هستند.

کاسدان همچنین گفت با وجود اینکه مستقیما در روند ساخت «جنگ ستارگان: قسمت هشت» (Star Wars: Epiisode VIII) و «جنگ ستارگان: قسمت نه» (Star Wars: Episode IX) دست نداشته است، اما با کارگردانان این دو فیلم ارتباط داشته و اطلاعات جزئی از خط داستانی آن‌ها دارد. وی در این رابطه گفت:

رایان جانسون، کارگردان «جنگ ستارگان: قسمت هشت»، یکی از دوستان من است. من در حال آشنایی با کالین تررورو، کارگردان «جنگ ستارگان: قسمت نه»، هستم در نتیجه احساس می‌کنم نقش زیادی در ساخت فیلم دارم.

کاسدان در گذشتته نیز در دنیای «جنگ ستارگان» حضور داشته است. وی در گذشته نیز فیلمنامه فیلم‌های سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens)، «جنگ ستارگان: امپراتوری ضربه می‌زند» (Star Wars: Empire Strikes Back)، «جنگ ستارگان: بازگشت جدای» (Star Wars: Return of the Jedi) را نوشته است. او همچنین فیلمنامه «مهاجمان صندوقچه گمشده» (Raiders of the Lost Ark) را نوشته است.

اوایل این ماه، ارنرایک به عنوان بازیگر نقش «هان سولو» پس از ماه‌ها تحقیقات انتخاب شد. اطلاعات خاصی از فیلم در دسترس نیست، اما احتمال می‌رود وقایع آن بین «جنگ ستارگان: قسمت سوم انتقام سیت» (Star Wars: Episode III Revenge of the Sith) و «جنگ ستارگان: امیدی تازه» (Star Wars IV: A New Hope) اتفاق بیافتند. باب ایگر در ماه مارس اعلام کرد «چوباکا» نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده