نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۱

Street Fighter V: شخصیت Ibuki اوایل تابستان به مبارزان بازی اضافه می‌شود

به‌گفته‌ی کمپانی کپکام، شخصیت ایبوکی قرار است در نیمه‌ی اول تیرماه در قالب یک DLC همراه با بخش داستانی به بازی Street Fighter V اضافه شود. با زومجی همراه باشید.

نسخه‌ی پنجم استریت فایتر در ماه آینده میزبان یکی دیگر از مبارزهای قدیمی این مجموعه خواهد شد. آن‌طور که مسئولین کپکام اخیراً اعلام کرده‌اند، شخصیت ایبوکی (Ibuki) قرار است تا پایان ژوئن (۱۰ تیرماه) به جمع مبارزین Street Fighter V بپیوندد. کمپانی ژاپنی همچنین از اضافه شدن بخش داستانی (Story Mode) به بازی خبر داده است؛ حرکتی که هم‌زمان با آمدن ایبوکی انجام خواهد شد.

ایبوکی سومین شخصیتی است که در قالب محتوای دانلودی به بازی مبارزه‌ای کپکام اضافه می‌شود. پیش از این، دو شخصیت الکس و گایل (Guile) به این بازی راه پیدا کرده بودند. بارلوگ، جوری و اورین (Urien) هم سه مبارز دیگری هستند که کپکام قصد دارد آن‌ها را در آینده به استریت فایتر 5 بیاورد. بازیکنان می‌توانند با پیشرفت کردن در استریت فایتر 5 به‌طور رایگان به شخصیت‌های اضافه‌شده به بازی دسترسی پیدا کنند. همچنین می‌توان این مبارزها را با پرداخت پول واقعی آزاد کرد.

ایبوکی نخستین‌بار در سال ۱۹۹۷ با بازی Street Fighter III: New Generation به طرفداران استریت فایتر معرفی شد. این شخصیت که یک نینجای زن جوان است، در نسخه‌ی کنونی بازی از حرکات و قابلیت‌های جدیدی بهره خواهد برد؛ از جمله اینکه می‌تواند برای مدتی در هوا پرواز و به سوی حریف‌اش بمب‌های «نینجایی» پرتاب کند. کپکام چند روز پیش تریلری را با محوریت این شخصیت منتشر کرده بود که باعث شد گروهی از طرفداران‌اش این‌طور نتیجه‌گیری کنند که ایبوکی همین روزها به جمع مبارزان بازی می‌پیوندد.

منابع: GameSpot / Eteknix


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده