نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴

فیل اسپنسر: ما در حال انجام کارهایی هستیم که قبلا هرگز انجام نداده‌ ایم

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌ باکس کمپانی مایکروسافت، در حالی که زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه E3 2016 باقی نمانده، برای حضور در این مراسم و بیان حرف‌های ناگفته‌اش هیجان زده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اخیرا فیل اسپنسر در واکنش به شایعات درباره سخت‌افزار جدید کنسول ایکس‌باکس وان، عبارت «پچ‌پچ‌های خلاقانه» را برای آن به کار برد. او اکنون با تیشرتی ظاهر شده که این عبارت روی آن نوشته شده است. موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود، بلکه اسپنسر  توییتی در مورد سنت‌شکنی تیم ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 و انجام کارهای جدید و متفاوت منتشر کرده است.

larry-hyrb-phil-spencer-aaron-greenberg

آرون گرینبرگ، رئیس بخش بازاریابی ایکس‌باکس، تصویری از خودش، اسپنسر و لری هرب (میجر نلسون) در توییتر منتشر کرده که می‌توانید آن را در بالا مشاهده کنید و تیشرت‌های جالب او و اسپنسر را ببینید. تیشرت فیل اسپنسر ظاهرا توسط Ken Birge تهیه شده است.

اما اسپنسر هم در رابطه با تیشرت‌های مخصوص E3 توییتی را منتشر کرده و گفت:

به خاطر کاری که تیم ایکس‌باکس انجام می‌دهد شدیدا هیجان‌زده هستم؛ ما در حال انجام کارهایی هستیم که قبلا هرگز انجام نداده بودیم.

اسپنسر توضیح بیشتری در این رابطه نداده است، اما اگر مایکروسافت درحال حرکت به سمت چرخه ارتقای کنسول‌های خود باشد، می‌توان گفت که این کمپانی به قلمرویی جدید قدم می‌گذارد. اخیرا گزارش‌های متعددی ادعا کرده‌اند مایکروسافت مشغول کار بر روی نسخه ارتقا یافته ایکس‌باکس وان برای انتشار در سال ۲۰۱۷ است. گفته شده که این نسخه از ایکس‌باکس وان ۴ برابر قوی‌تر از مدل فعلی و برای واقیعت مجازی آماده شده است. احتمالا یک نسخه کوچکتر از ایکس‌باکس وان نیز در E3 معرفی و امسال منتشر خواهد شد.

کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت درE3 2016 روز دوشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) ساعت ۹ شب برگزار می‌شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده