نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵

شاید در انیمیشن سینمایی Spider-Man شاهد حضور مایلز مورالز باشیم

به تازگی شایعه شده که قرار است برای انیمیشن سینمایی «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) به جای پیتر پارکر/مرد عنکبوتی، ما شاهد مایلز مورالز/مرد عنکبوتی باشیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از بهترین ویژگی‌های «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War)، مرد عنکبوتی با بازی تام هالند بود. حضور تار انداز افسانه‌ای در دنیای سینمایی مارول به خاطر توافق بین مارول و سونی بالاخره به هواداران اجازه داد شاهد تعامل بین مرد عنکبوتی و مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و بقیه اعضای انتقام جویان باشند.

قبل از اعلام حضور تام هالند در نقش مرد عنکبوتی، احتمال می‌رفت نسخه مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول نسخه پیتر پارکر نباشد. این ایده منطقی هم به نظر می‌رسید. داستان پیتر پارکر به کلی در سه‌گانه مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی و پس از آن در دو فیلم «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» (Amazing Spider-Man) با بازی اندرو گارفیلد روایت شد. حتما جا برای حضور مایلز مورالز، مرد عنکبوتی دو رگه کمیک‌های مارول که پس از مرگ نسخه نهایی پیتر پارکر در سال ۲۰۱۱ پا جای پای او گذاشت، وجود دارد. حالا که خیلی از هواداران به دنبال تاثیرگذاری بیشتر کمیک‌بوک‌ها در فیلم‌ها هستند، به نظر می‌رسد که نوبت نسخه جدیدی از مرد عنکبوتی رسیده است. هر چقدر که مرد عنکبوتی با بازی تام هالند خوب بود، و احتمالا در «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) نیز خواهد بود، باز هم دیدن مایلز مورالز خالی از لطف نیست.

به تازگی گزارش شده که مایلز مورالز در انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی که سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد، حضور پیدا می‌کند. منبع خبر با تام راثمن، رئیس بخش فیلم‌سازی سونی، صحبت کرده و این خبر را از دهان او شنیده است. راثمن در این زمینه گفت:

این انیمیشن در دنیایی متفاوت نسبت به فیلم‌های لایو-اکشن مرد عنکبوتی اتفاق خواهد داشت و همه آن‌ها ادامه‌دار خواهند بود.

انجام چنین کاری برای سونی منطقی به نظر می‌رسد، چرا که اینگونه مرد عنکبوتی انیمیشنی را از نسخه دنیای سینمایی مارول متمایز می‌کند و مایلز مورالز کاملا بهترین گزینه برای این کار خواهد بود. با این حال، قبل از اعلام خبر حضور تام هالند، یکی از مطرح‌ترین بحث‌ها در رابطه با این بود که مایلز یک مرد عنکبوتی قابل قبول برای «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» خواهد بود و خواسته خیلی‌ها برای نزدیک‌تر شدن کمیک‌ها به فیلم‌ها، به واسطه حضور او برآورده می‌شود.

فیلمنامه انیمیشن مرد عنکبوتی قرار است توسط فیل لرد و کریس میلر که سابقه نویسندگی «فیلم لگویی» (The LEGO Movie) را دارند، نوشته شود، اما هنوز کارگردان آن مشخص نشده است و حتی عنوان فیلم چیزی فراتر از «انیمیشن مرد عنکبوتی» نیست. با در نظر گرفتن این مسائل، تشخیص اینکه چه شخصیتی در فیلم حضور خواهد داشت، بسیار مشکل است.

مایلز مورالز این فرصت را به سونی می‌دهد تا نسخه متفاوتی از مرد عنکبوتی را به هواداران نشان دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که سونی نسخه دیگری از پیتر پارکر را به نمایش بگذارد. با این حال همه این‌ها فقط حدس و گمان هستند. مایلز مورالز هنوز هم گزینه خوبی برای مرد عنکبوتی است و وقتش رسیده تا در دنیای سینما و یا حتی انیمیشن حضور پیدا کند. این شخصیت در انیمیشن سریالی «مرد عنکبوتی نهایی» (Ultimate Spider-Man) نیز حضور داشت و هواداران را بسیار خوشحال کرد.

انیمیشن مرد عنکبوتی قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) در سینماهای آمریکا اکران شود.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده