// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۳

نتایج بنچمارک‌ های نسخه مرجع کارت گرافیک GeForce GTX 1070 لو رفتند؛ سریع‌تر از Titan X

یکی از مهیج‌ترین اخبار پس از معرفی یک کارت گرافیک جدید، انتشار نتیجه بنچمارک‌های آن در بازی‌های مختلف است. حال بنچمارک‌های کارت گرافیک GTX 1070 فاش شده است که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن‌ها را مشاهده کنید.

اگرچه طبق قراردادهای مربوطه فعلا زمان انتشار نتایج تست‌های کارت گرافیک GeForce GTX 1070 نرسیده و طبیعتا کسی نباید این اطلاعات را منتشر کند، اما وب‌سایت فرانسوی Clubic پیش از رسیدن موعد، اقدام به انتشار نتایج بنچمارک‌های این کارت محبوب کرده که نشان دهنده‌ی قدرت بالای این کارت است. اما پس از انتشار، این وب‌سایت تصمیم بر غیرفعال کردن آن گرفت تا کسی نتواند پیش از موعد این نتایج را مشاهده کند. ولی یکی از کاربران این وب‌سایت پیش از غیرفعال شدن آن پست توانست اطلاعات آن را ذخیره کند. با نگاهی اجمالی به نتایج این تست‌ها که در پایان مطلب مشاهده خواهید کرد، می‌توان متوجه بهبود سرعت اندک این کارت نسبت به کارت‌های تایتان ایکس و GTX 980 Ti شد. همچنین می‌توان متوجه برتری این کارت بر کارت رادئون فیوری ایکس در تمامی بازی‌ها به غیر از Ashes of the Singularity شد.

مساله‌ی جالب دیگری که وجود دارد این است که قیمت نسخه‌ی رفرنس این کارت ۳۷۹ دلار تعیین و زمان ورودش به بازار ۲۱ خرداد ماه (۱۰ ماه ژوئن) مقرر شده است. این در حالیست که نسخه‌ی رفرنس برادر بزرگ‌تر آن یعنی GeForce GTX 1080 در ابتدای ورود به بازار تنها نسخه‌ی موجود خواهد بود و به قیمت ۴۴۹ دلار عرضه خواهد شد. توجه شما را به دیدن نتایج تست‌های این کارت محبوب در بازی‌های مختلف جلب می‌کنیم:

 

Battlefield 4

بنچمارک های GTX 1070

Tomb Raider

بنچمارک های GTX 1070

Hitman

بنچمارک های GTX 1070

Ashes of the Singularity

بنچمارک های GTX 1070

Batman: Arkham Knight

بنچمارک های GTX 1070

The Division

بنچمارک های GTX 1070

Dirt Rally

بنچمارک های GTX 1070

Power Consumption - مصرف برق

بنچمارک های GTX 1070

نظر شما در مورد نتایج این کارت چیست؟

منبع: Dsogaming


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده