نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸

بازیگر نقش آلفرد: Batman v Superman شایسته نقدهای منفی بود

با وجود واکنش تند سازندگان و بازیگران فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) علیه منتقدان و نقدهای منفی فیلم که در چند ماه اخیر شاهد بودیم، جرمی آیرونز این فیلم را شایسته این نقد‌‌ها می‌داند.

درحالی که فیلم Batman v Superman با واکنش منفی منتقدان رو به رو شد، بازیگران و اعضای تیم سازنده فیلم چهره‌ای شجاع در برابر نقدها نمایش دادند و از فیلم دفاع کردند؛ اما در این میان، جرمی آیرونز نظر متفاوتی نسبت به دیگر اعضای فیلم دارد. این بازیگر کهنه کار انگلیسی در مصاحبه اخیرش که به تازگی انجام داده است، چند نکته را در مورد فیلم از دیدگاه خود بیان کرده است. آیرونز در این فیلم نقش آلفرد، خدمتکار وفادار بروس وین را بازی میکند. وی در مصاحبه با دیلی میل به نقدهای این فیلم اشاره می‌کند و می‌گوید که با تمام نقدهای بد و منفی آن موافق است. آیرونز گفت:

شایسته آن‌ها بود. منظورم این است که در آن زمان فیلم ۸۰۰ میلیون پوند فروش کرده بود، به‌طوری که این مسائل اهمیت نداشت، اما به نوعی محتوای بیش از حد [در فیلم] قرار داده شده بود. این بسیار مبهم و آشفته است. من فکر می‌کنم که فیلم بعدی ساده‌تر خواهد بود چرا که فیلمنامه آن مطمئنا بسیار کوچکتر و خطی‌تر است.

آیرونز در فیلم لیگ عدالت قسمت اول (Justice League Part One) که درحال تولید است نیز حضور دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده زک اسنایدر کارگردان فیلم Batman v Superman است و بن افلک برای بازی در نقش بروس وین / بتمن، هنری کاویل برای بازی در نقش  کلارک کنت / سوپرمن و گل گدوت برای بازی در نقش پرنس دایانا / واندر وومن به این فیلم بازخواهند گشت.

آیرونز اشاره کرد که در فیلم مستقل بتمن هم حضور خواهد داشت و عنوان کرد که نام این فیلم The Batman خواهد بود. اخیرا جف جانز به بخش سینمایی DC اضافه شده است و درحال کار بر روی فیلم مستقل بتمن است. پیش از این شایعه شده بود بن افلک علاوه برنوشتن فیلمنامه، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. اوایل همین ماه نیز اعلام شد که او مشتاق است داستان فیلم را براساس کمیک The Ultimate Batman بسازد.

فیلم Justice League Part One  در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) و قسمت دوم آن نیز در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸)  اکران خواهند شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده