نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

دانکن جونز فیلم Warcraft را قبل از اکران به پدرش نشان داد

دانکن جونز، کارگردان فیلم سینمایی «وارکرفت» (Warcraft)، به تازگی داستان جالبی درباره نشان دادن نسخه اولیه این فیلم به دیوید بویی، پدرش، قبل از مرگ وی را بازگو کرده است. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

دانکن جونز به تازگی عنوان کرد که نسخه اولیه فیلم وارکرفت را قبل از مرگ پدرش، دیوید بویی، به او نشان داده است. وی در مصاحبه‌ای با The Daily Beast گفت پدرش به خاطر دنبال کردن علایقش به او افتخار می‌کرد. وی در این رابطه گفت:

من نسخه اولیه فیلم را به همراه چند بخش از جلوه‌های ویژه به او نشان دادم. برای افراد دیگر او فقط یک انسان بود. برای من، او پدرم بود. و همیشه به کارهایی که انجام می‌دهم علاقه داشت. در نتیجه من هم کارم را به او نشان دادم و او به خاطر اینکه به کاری که انجام می‌دهم علاقه دارم، برایم خوشحال بود.

بویی در ژانویه ۲۰۱۶، و در اواخر روند ساخت فیلم وارکرفت فوت کرد. مرگ وی تنها اتفاق بزرگی نبود که در حال ساخت فیلم برای خانواده جونز افتاد. همسر وی نیز در حال ساخت فیلم با سرطان سینه دست و پنجه نرم می‌کرد. حالا جونز و همسرش منتظر اولین فرزندشان در ماه ژوئن، همان ماهی که وارکرفت در آمریکا اکران می‌شود، هستند. وی در این رابطه گفته است:

سه سال سختی را پشت سر گذاشته‌ام، اما به کاری که انجام داده‌ام افتخار می‌کنم.

فیلم وارکرفت در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) در آمریکا اکران می‌شود. این فیلم در حال حاضر در کشور‌های دیگر دنیا اکران شده است و ۳۱ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشته است. از ستارگان این فیلم می‌توان به تراویس فیمل، پائولا پتون، بن فاستر، دامینیک کوپر، رابرت کازینسکی و توبی کبل اشاره کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده