نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶

موسیقی بازی Doom حاوی پیام های شیطانی است

سری بازی‌های Doom سرشار از خشونت و خونریزی هستند. بازی جدید مجموعه موسیقی متن زیبایی دارد، اما به تازگی مشخص شده که آهنگ‌ های بازی Doom حاوی پیام‌های اهریمنی هستند! با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

ایستر اگ‌های فراوانی در بازی Doom وجود دارند. به تازگی کاربران وبسایت ردیت موضوعی را کشف کرده‌اند که ممکن است با اعتراضات زیادی از سوی اجتماعات سیاسی و مذهبی مواجه شود.یکی از  ایستر اگ‌های عجیب بازی مربوط به آهنگ‌های آن است؛ اگر به آهنگ مربوط به مبارزه با رییس Cyberdemon دقت و با یک اسپکتوگراف آن را آنالیز کنید، تصویر زیر را خواهید دید:

Doom-soundtrack

اگر به اندازه کافی مشخص نیست می‌توانید تصویر زیر را که در ردیت منتشر شده است مشاهده کنید و نماد بازی Doom که به نوعی یکی از علامت‌های شیطان‌پرستی نیز هست را ببینید:

DoomEvil

این موضوع والدین بازیکن‌ها را به شدت عصبانی خواهد کرد. آلبوم موسیقی بازی به نسخه اصلی Doom که در سال ۱۹۹۳ منتشر شد کاملا وفادار است و حال و هوای آن را دارد. حال باید بقیه قطعات موسیقی بازی را هم آنالیز کرد تا شاید چیزهای دیگری کشف شوند. به طور کلی طرفداران مجموعه Doom با چنین اشارات ظریف و زیرکانه‌ای در بازی‌های این سری بیگانه نیستند.

مدتی پیش در  زومجی نقد و بررسی متنی و ویدئویی Doom را در کنار نمرات وبسایت‌های معتبر دنیا منتشر کردیم. همچنین نیم نگاه Doom را نیز می‌توانید تماشا کنید.

منبع: Lazy Gamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده