نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

بازی FIFA 17 «احتمالا» از موتور گرافیکی Frostbite استفاده خواهد کرد

بازی FIFA 17 به‌تازگی شایعه‌ تازه‌ای به خود دیده است که بر مبنای آن، این بازی احتمالا از موتور گرافیکی فراست‌بایت استفاده خواهد کرد. با زومجی در ادامه همراه باشید.

برای سال‌های سال است که بازی‌های EA Sports از موتور گرافیکی اختصاصی الکترونیک آرتز - که Ignite نام دارد - استفاده می‌کنند؛ اما آن‌طور که به نظر می‌رسد، بازی فیفا 17 قرار است این روند را دچار تحول کند؛ چراکه به‌تازگی اعلام شده که ممکن است جدیدترین نسخه‌ از مجموعه محبوب «فیفا» از موتور گرافیکی فراست‌بایت استفاده کند.

وب‌سایت گیم‌ اینفورمر مدعی است که منابع گوناگون معتقد‌اند از FIFA 17 به بعد، تمامی بازی‌های EA Sports قرار است از موتور گرافیکی فراست‌بایت استفاده کنند. این بازی‌ها شامل نسخه‌های بعدی مجموعه‌های FIFA و Madden و NHL و NBA Live می‌شود.

بازی FIFA 17 در حالی «احتمالا» با موتور فراست‌بایت ساخته خواهد شد که بازی‌های Madden 17 و NHL 17 و NBA Live 17 همچنان با موتور گرافیکی ایگنایت در دست توسعه هستند. اما این موضوع تغییر خواهد کرد و موتور گرافیکی این بازی‌ها نیز به فراست‌بایت تبدیل خواهد شد. احتمال اینکه موتور گرافیکی بازی‌های مذکور در اوایل سال ۲۰۱۷ به فراست‌بایت تبدیل شود، بسیار بالاست.

Rory McIlroy PGA Tour اولین بازی ورزشی الکترونیک آرتز بود که برای ساخت آن از موتور گرافیکی فراست‌بایت استفاده شد. گرچه استفاده از فراست‌بایت آن‌طور که باید در بین بازی‌های ورزشی جا نیافتاده، اما بازی‌های دیگری از سوی الکترونیک آرتز وجود دارند که از این موتور استفاده می‌کنند. بازی‌هایی که از میان آن‌ها می‌توان به Star Wars: Battlefront و مجموعه Battlefield اشاره کرد. موتور گرافیکی فراست‌بایت به دلیل بوجود آوردن جلوه‌های گرافیکی واقع‌گرایانه، بارها و بارها ستوده شده است و قطعا همین موضوع است که الکترونیک آرتز را برای ساخت بازی فیفا 17 با استفاده از این موتور گرافیکی، ترغیب می‌کند.

در آینده‌ای نزدیک قرار است رویداد EA Play برگزار شود. مطمئنا در جریان این رویداد می‌توان از سطح گرافیک و جلوه‌های بصری بازی فیفا 17 مطلع شد و دید که آیا استفاده از موتور گرافیکی فراست‌بایت می‌تواند طرفدران را خوشحال کند یا خیر. لازم به ذکر است رقیب امسال این بازی، یعنی PES 2017، از موتور گرافیکی فاکس انجین بهره می‌برد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: Attackofthefanboy


تهیه شده در زومجی