نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بری لارسون جزو محتمل ترین گزینه ها برای فیلم Captain Marvel

به تازگی اخبار جالبی منتشر شده است و به نظر می‌رسد بری لارسون، برنده جایزه اسکار برای فیلم اتاق (Room) یکی از گزینه‌های اصلی کمپانی مارول برای فیلم سینمایی «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) است. با زومجی همراه باشید.

کوین فایگی، رئیس استودیوی فیلم سازی مارول، در یکی از مصاحبه‌هایی که در مورد فیلم سینمایی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) انجام داده است گفته تابستان امسال بازیگران و کارگردان فیلم سینمایی «کاپیتان مارول» اعلام خواهد شد.

پس از این مصاحبه، گزارش‌های مختلف درباره گزینه‌های احتمالی برای حضور در نقش «کارول دانورز» در سال ۲۰۱۹ منتشر شدند. در ابتدای این ماه حضور امیلی کارمایکل و الیزابت وود در این فیلم شایعه شده بود و حالا بری لارسون به عنوان محتمل‌ترین گزینه‌ها برای اجرای نقش اول فیلم شناخته می‌شود. مدت زیادی است که این شایعات در جریان هستند و حتی ممکن است این نقش از قبل به امیلی بلانت رسیده باشد. با این حال، ورایتی گفته است احتمال حضور بری لارسون در این نقش خیلی زیاد است و خود این بازیگر نیز برای حضور در این نقش شگفت‌زده است.

لارسون به تازگی به خاطر بازی در فیلم سینمایی «اتاق» (Room) برنده جایزه اسکار شد. او تنها ۲۶ سال سن دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک فرنچایز بلند مدت است. با فیلم‌های دیگری که لارسون در آینده قرار است در آن‌ها حضور پیدا کند، به زودی محبوبیت این بازیگر سر به فلک می‌کشد.

فیلم سینمایی «کاپیتان مارول» را مگ لیفاوو و نیکول پرلمن می‌نویسند و انتظار می‌رود این کاراکتر قبل از فیلم اختصاصی‌اش، در یکی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول معرفی شود. همچنین آنتونی روسو و جو روسو اعلام کرده‌اند کارول دانورز در فیلم سینمایی «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت اول» (Avengers: Infinity War Part ۱) حضور خواهد داشت. احتمال می‌رود دانورز در این فیلم به عنوان یکی از اعضای نیروهای ارتش قبل از تبدیل شدن به «کاپیتان مارول» خواهد بود.

«دکتر استرنج» (Doctor Strange) در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۵، «محافظین کهکشان ۲» (Guardians of the Galaxy Vol. ۲) در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۶، « پلنگ سیاه» (Black Panther) در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت 1» در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، «مرد مورچه‌ای و واسپ» (Ant-Man and the Wasp) در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۷، «کاپیتان مارول» در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت ۲» (Avengers: Infinity War Part ۲) در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ و چهار عنوان بدون نام مارول در تاریخ‌های ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰ تیر ۱۳۹۹ و ۱۶ آبان ۱۳۹۹ اکران خواهند شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده