نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

بازی های Titanfall 2 و Battlefield 1 با فاصله سه هفته از یکدیگر عرضه خواهند شد

طبق گفته‌های بلیک یورگنسن، رئیس امور مالی الکترونیک آرتز، بازی‌های Battlefield 1‌ و Titanfall 2، دو تا از بزرگترین بازی‌های تیراندازی اول شخص سال، در فاصله‌ی زمانی تقریباً نزدیک به یکدیگر عرضه خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز هنوز زمان عرضه‌ی بازی Titanfall 2 را مشخص نکرده است، اما می‌دانیم که زمان عرضه‌ی آن تقریباً با Battlefiled 1 یکی است. عرضه‌ی این دو بازی چقدر به یکدیگر نزدیک است؟ خب، بر اساس گفته‌های بلیک یورگنسن، این دو بازی شوتر با فاصله‌ی سه هفته‌ای از یکدیگر عرضه خواهند شد.

یورگنسن صراحتاً به شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی فناوری مریل لینچ بانک مرکزی آمریکا گفته است که بازی Titanfall 2 با اختلاف سه هفته از بازی Battlefiled 1 عرضه خواهد شد، اما به طور خاص اشاره نکرده که تاریخ عرضه‌ی آن قبل و یا بعد از Battlefield 1 خواهد بود.

بتلفیلد 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) عرضه خواهد شد و این بدان معناست که تایتانفال 2 در بازه‌ی ۳۰ سپتامبر تا نوامبر ۱۱ (۹ مهر تا ۲۱ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. یورگنسون همچنین ادعای اخیر EA را تکرار کرد و گفت بخاطر عرضه‌ی این دو بازی در زمان‌هایی بسیار نزدیک به هم نگران نیست. اگرچه، او ادعا کرد که الکترونیک آرتز از بابت رویارویی با Call of Duty «مشکلی نخواهد داشت.»

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده