نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۹

ساخت فیلمی براساس The Division با حضور جیک جیلنهال

به تازگی اخبار جدیدی منتشر شده که حکایت از شروع ساخت فیلمی براساس بازی Tom Clancy's The Division با حضور جیک جیلنهال در جایگاه تهیه‌کننده و بازیگر دارد. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

ورایتی در گزارشی گفته است فیلم سینمایی The Division با حضور جیک جیلنهال همچنان بدون کارگردان و فیلمنامه و هنوز در مراحل ابتدایی ساخت است. یوبیسافت هنوز ساخت فیلم را تایید نکرده است.

The Division جدیدترین بازی کمپانی یوبیسافت است که قرار است به پرده نقره‌ای بیاید. قبل از The Division ساخت فیلم سینمایی براساس سری بازی‌های Assassin's Creed در دستور کار قرار دارد که قرار است در ماه دسامبر (دی) اکران شود. همچنین فیلم سینمایی براساس بازی Splinter Cell تایید شده است که تام هاردی از سال ۲۰۱۲ به پروژه پیوسته است. البته جیلنهال با آوردن بازی‌های ویدئویی به دنیای سینما غریبه نیستT وی در سال ۲۰۱۰ در فیلم سینمایی «شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان» (Prince of Persia: The Sands of Time) براساس سری بازی‌های Prince of Persia حضور پیدا کرد.

همانطور که می‌دانید مایکل فاسبندر، بازیگر نقش اول فیلم سینمایی «کیش یک آدم‌کش» (Assassin's Creed)، به عنوان‌تهیه کننده این فیلم نیز شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد این کار استراتژی یوبیسافت است. البته هنوز خبری درباره تهیه کنندگی تام هاردی برای فیلم سینمایی Splinter Cell منتشر نشده است. با این حال، از آن جایی که آخرین بازی در این سری به خوبی فروش نکرده است، به نظر می‌رسد یوبیسافت برای ساخت فیلم‌هایی براساس بازی‌های بزرگش شک و تردید دارد. البته صحبت‌هایی نیز درباره فیلم سینمایی براساس بازی Ghost Recon با حضور مایکل بی در جایگاه کارگردانی شده است و در صورتی که بازی Ghost Recon Wildlands با موفقیت رو به رو شود، احتمال ساخت این فیلم نیز وجود دارد.

همچنین چندی پیش تصاویری از لباس مایکل فاسبندر در فیلم سینمایی «کیش یک آدم کش» منتشر شدند که آن‌ها را در اختیار شما قرار دادیم.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده