نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰

پوسترهای Star Trek: Beyond قهرمانان و تبهکاران فیلم را نمایش می دهند

استودیوی پارامونت پیکچرز پوسترهایی را از فیلم Star Trek: Beyond، سومین فیلم از سری ریبوت شده‌ی Star Trek، منتشر کرده است که قهرمانان و تبهکاران این فیلم را نمایش می‌دهند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

پارامونت یکسری پوستر جدید را برای فیلم Star Trek: Beyond، که در ماه جولای اکران خواهدشد، منتشر کرده است. این پوسترها تمام کاراکترهای اصلی از جمله کرک، اسپاک، سولو، بونز و اسکاتی را نمایش می‌دهند. همچنین در این تصاویر کاراکترهای جدید کرال و جیلا نیز حضور دارند. می‌توانید تمام آنها را در گالری که در ادامه آمده مشاهده کنید.

star-trek

فیلم Star Trek: Beyond برای عرضه در ۲۲ جولای ۲۰۱۶ (۱ مرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. بازیگرانی نظیر کریس پاین (کرک)، زکری کینتو (اسپاک)، ادریس البا (کرال)، کارل اوربان (بونز)، زویی سالدانا (اوهوارا)، سایمون پگ (اسکاتی)، جان چو (سولو)، آنتون یلچین (چخوف) در این فیلم هنر نمایی می‌کنند.

این سومین فیلم در سری ریبوت شده‌ی استار ترک توسط جی‌. جی. آبرامز از سال ۲۰۰۹ تا کنون است. آبرامز در سال ۲۰۱۳ نیز برای ساخت فیلم Star Trek: Into Darkness در پشت دوربین حضور داشت و بعد از آن هدایت فیلم Star Wars: The Force Awakens را به عهده گرفت.

سری پیشتازان فضا امسال پنجاهمین سالگرد پدید آمدنش را جشن می‌گیرد. در دیگر اخبار مرتبط با این سری نیز می‌توان به عرضه شدن بازی ویدئویی Star Trek Online در ادامه‌ی سال برای پلتفرم‌های  پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اشاره کرد. می‌توانید دومین تریلر فیلم Star Trek: Beyond را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده