نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱

دن اکروید: نسخه جدید فیلم شکارچیان روح ترسناک‌تر و خنده‌دارتر از قبل است

بازسازی فیلم شکارچیان روح بزودی اکران می‌شود. فیلمی که تریلرش در یوتیوب جزء منفورترین کلیپ‌ها است و اکثر طرفداران از آن ناامید شده‌اند، اما دن اکروید، نویسنده و بازیگر دو نسخه اول سری که پیش‌نمایش فیلم را دیده می‌گوید با اثری ترسناک‌تر و خنده‌دار‌تر روبرو می‌شویم.

طبق گفته‌های دن اکروید، که علاوه بر نویسندگی در دو فیلم اول شکارچیان روح (Ghostbusters)، به عنوان بازیگر نیز در آن فیلم‌ها حضور داشت، بازسازی این فیلم را که تابستان امسال اکران می‌شود و برخلاف نسخه‌های قدیمی، بازیگران زن در نقش‌های اصلی استفاده می‌کند، بسیار خنده‌دارتر و ترسناک‌تر از فیلم‌های اولیه است.

به گزارش وب‌سایت IGN و به نقل از صفحه شخصی این نویسنده-بازیگر در فیس‌بوک، اکروید به طور کلی به تحسین و تمجید از فیلم پرداخته است. او گفته:

به عنوان موسس و بنیان‌گذار نسخه اورجینال فیلم‌های سینمایی شکارچیان روح (Ghostbusters) موفق به بازبینی پیش‌نمایش نسخه ابتدایی فیلم جدید شدم. به غیر از بازی درخشان، خیره‌کننده و واقعی از جانب بازیگران مرد و زن، فیلم حتی صحنه‌های بسیار خنده‌دارتر و ترسناک‌تری از دو فیلم اول داشت، علاوه بر این، بیل مورای نیز در فیلم حضور دارد!
به عنوان یکی از میلیون‌ها طرفداران مرد این سری و البته ری استنز (شخصیتی خیالی در مجموعه شکارچیان روح که توسط خود دن اکروید، نقشش ایفا شد)، حتما به تماشای این فیلم در سینماها خواهم رفت و حتما تمام دوستانم را نیز با خود می‌برم.

کریستین ویگ، ملیسا مک‌کارتی، کیت مک‌کینون، لزلی جونز و کریس همسورث از ستارگان بازسازی جدید فیلم شکارچیان روح هستند. تعدادی از بازیگران فیلم اول که در سال ۱۹۸۴ ساخته شد، من‌جمله دن اکروید، بیل مورای، ارنی هادسون و سیگورنی ویور نیز در نقش‌های فرعی، در فیلم جدید حضور خواهند داشت.

فیلم جدید شکارچیان روح توسط پاول فیگ کارگردانی شده است که فیلم‌های جاسوس (Spy) و ساقدوش‌ها (Bridesmaids) را در کارنامه دارد. فیلم در ۲۷ تیر ۱۳۹۵ اکران می‌شود. شما می‌توانید تریلر جدیدی از این فیلم را اینجا تماشا کنید. اولین فیلم از سری شکارچیان روح در سال ۱۹۸۴ منتشر شد و در سال ۱۹۸۹ نیز دنباله‌ای برای آن ساخته و اکران شد.

در طول سالیان متمادی، تعداد زیادی از بازی‌های ویدیویی بر اساس مجموعه شکارچیان روح ساخته شد. جدیدترین مورد از این بازی‌های ویدیویی نیز تابستان امسال همزمان با اکران فیلم سینمایی شکارچیان روح در سینماهای جهان، توسط کمپانی اکتیویژن برای کنسول‌های جدید و همچنین تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد. آخرین بازی بزرگ شکارچیان روح Ghostbusters: The Video Game بود که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و بازیگران اصلی نسخه سینمایی، وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های بازی را بر عهده داشتند. اکروید در آن زمان گفته بود که: «این بازی در اصل فیلم سوم این مجموعه است.»

نظر شما چیست؟ آیا فیلم جدید شکارچیان روح می‌تواند موفقیت نسخه‌های اولیه را تکرار کند؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده