// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴

جزییات نسخه کالکتور بازی Mafia III اعلام شد

کمپانی 2K دو ماه پیش اعلام کرد که بازی Mafia III دارای نسخه کالکتور ۱۵۰ دلاری خواهد بود. حال این ناشر پرآوازه جزئیات تازه‌ای از این بسته نسبتا گران‌قیمت منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

سومین بازی از سری محبوب Mafia برای اولین بار در نمایشگاه گیمزکام 2015 بوسیله تریلری سینمایی معرفی شد. این بازی که محصول استودیو هنگر 13 است، در شهر نیو بوردو جریان داشته و داستان تلاش‌های «لینکولن کلی» از سربازان دخیل در جنگ ویتنام در جهت مقابله با سازمان‌های مخفی و مافیایی را روایت می‌کند. Mafia 3 که تعریف جدیدی از  واژه «مافیا» ارائه خواهد داد، به مانند اکثر بازی‌های مشهور و پرهزینه دارای نسخه‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت خواهد بود. در ماه آوریل اعلام شد که نسخه کالکتور این بازی با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. حال کمپانی توکی به معرفی آیتم‌های مختلف این بسته نفیس پرداخته است.

اولین آیتمی که در نسخه کالکتور بازی Mafia 3 به چشم می‌آید، دو صفحه گرام محتوی موسیقی‌های برتر دهه ۶۰ میلادی و آهنگ‌های رسمی بازی است. همچنین با خرید نسخه کالکتور علاوه بر تمام محتویات نسخه دیلاکس، آیتم‌هایی از جمله کتاب هنری ۵۶ صفحه‌ای، پلاک نظامی لینکلن کلی، شخصیت اصلی بازی و زیر لیوانی‌های چرم مصنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد. نسخه کالکتور بازی Mafia 3 دارای نسخه Season Pass است و این به معنای  دسترسی به تمامی بسته‌های الحاقی این بازی است که تاکنون جزئیات هیچ‌یک از آن‌ها منتشر نشده است. همچنین با خرید نسخه دیلاکس بازی با قیمت ۸۰ دلار می‌توانید نسخه Season Pass را بدست آورید. تصویر محتویات نسخه کالکتور بازی Mafia 3 را در زیر مشاهده می‌کنید:

نسخه کالکتور بازی Mafia 3 محتویات نسخه کالکتور بازی Mafia 3

جزئیات رسمی آیتم‌های نسخه کالکتور بازی Mafia 3 به شرح زیر است:

  • موسیقی‌های منتخب استفاده در بازی Mafia III: صفحه گرام ۱۸۰ گرمی محتوی برخی از برترین موسیقی‌های دهه ۶۰ میلادی با خوانندگی موسیقی‌دان‌های مشهوری از جمله اوتیس ردینگ و کارلا توماس، سم کوک، انیمالز و غیره. این دیسک گرام تنها نمونه کوچکی از موزیک‌های داخل بازی بوده که ترکیبی است از سبک‌های راک، ریتم اند بلوز (ار اند بی) و پاپ. تمامی این موسیقی‌ها در پس‌زمینه جنگ‌های مافیایی، ناآرامی‌های داخلی و تغییرات اجتماعی که ویژگی خاص دهه ۱۹۶۰ میلادی هستند، پخش خواهند شد.
  • موسیقی رسمی بازی Mafia III: صفحه گرام ۱۸۰ گرمی محتوی موسیقی‌های رسمی و اختصاصی بازی Mafia III. مسئولیت ساخت موسیقی‌های این بازی برعهده جسی هارلین و جیم بونی، دو تن از بزرگترین موسیقدانان صنعت موسیقی بوده است. موسیقی رسمی بازی Mafia III در سبک ریتم اند بلوز (ار اند بی) ساخته شده و توانسته‌ است حس و حال شهری که با جرم‌های سازمان‌یافته و فساد مسئولین اشباع شده است را به زیبایی القا کند و مخاطب را در لحظات احساسی ناشی از فقدان و انتقام با لینکلن کلی همراه کند.
  • کتاب هنری بازی Mafia III: کتاب هنری ۵۶ صفحه‌ای مزین به مراحل خلق شهر نیو بوریو. این شهر برای اولین بار در بازی Mafia III استفاده شده و طراحان برای خلق آن از شهر نیواورلئانز در سال ۱۹۶۸ الهام گرفته‌اند.
  • پلاک نظامی لینکولن کلی: پلاک‌هایی نظامی با ظواهر دهه ۱۹۶۰ میلادی. این پلاک‌ها متعلق به کهنه‌سربازی باتجربه از نیروهای حاضر در جنگ ویتنام بوده است که قصد دارد با استفاده شیوه‌های نظامی از مافیای ایتالیایی انتقام بگیرد.
  • زیر لیوانی‌های چرم مصنوعی: این زیرلیوانی‌ها نشانگر سازمان‌های جنایت‌کار «پارادیزو کازینو» و «سمی» هستند و نه تنها حکم یادگاری دارند، بلکه سمبلی از انگیزه لینکولن کلی برای انتقام هستند.
  • Season Pass:  تمام محتواهایی را که پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد  را با قیمتی پایین‌تر نسبت به خرید جداگانه دریافت کنید.

با این حال، کمپانی توکی برنامه ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به سری مافیا و کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی دارد. این کمپانی اعلام کرده است که بازی  Mafia II با تخفیف هشتاد درصدی و به همراه تمامی بسته‌های الحاقی در دو نسخه معمولی (۵٫۹۹ دلار) و دیجیتال دیلاکس (۷٫۹۹ دلار) بر روی شبکه استیم به فروش می‌رسد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نسخه دیجیتال دیلاکس بازی  Mafia II می‌توان به دسترسی رایگان به بسته الحاقی Made Man Pack و رانندگی با دو ماشین لوکس، کتاب هنری دیجیتال، موسیقی رسمی بازی و نقشه دیجیتال امپایر بی اشاره کرد. بازی‌های Mafia III و  Mafia II از آن جهت به یکدیگر مرتبط هستند که «ویتو اسکالتا»، پروتاگونیست دومین بازی سری مافیا به عنوان یکی از یاران اصلی لینکولن کلی در Mafia III حضور دارد.

Mafia III در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در سراسر جهان منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده